Защо йогата е толкова полезна за тялото

Всички невероятни ползи от асаните, събрани в една статия!

В последните години йогата стана задължителна за хората, които се стремят към по-стегнато тяло и бодър дух.

Освен, че можем да смъкнем някое и друго килце, има и доста други чудодейни ползи от този спорт. Експертите се кълнат, че ако започнем да се занимаваме с йога, ще подобрим не само физиката и здравето си, но и психиката и сексуалните си способности. Ето кои са и другите ползи от нея:

Подобряване на кръвообращението
Йогата е особено полезна, защото увеличава циркулацията на кръвта, която пренася кислорода по цялото тяло. А той е източник на живот във всяка клетка от тялото ни.

6 правила за всички, които се занимават с йога

Детоксикация
Докато правим различни пози от йогата, ние се потим, дишаме дълбоко, а пулсът ни се ускорява. По този начин ние стимулираме изхвърлянето на токсините и прочистването на органите.

Освобождава стреса
С йогата човек релаксира и само с няколко минути на ден упражнения може да се освобиди от целия стрес, събран през деня. Това от своя страна води до една душевна хармония.

Повече самочувствие
Колкото и странно да ви звучи, но йогата може да ви накара да се чувствате по-самоуверени и с по-голямо самочувствие. Това се дължи на факта, че вие оформяте едно хармонично тяло, ставате по-гъвкави и с по-малко душевни терзания.

Йога пози против менструални болки

Контрол на дишането
С йога упражненията се учим съзнателно да контролираме своето дишане, а по този начин ще успеем да контролираме тялото и ума си.

По-добра интуиция
Може и странно да звучи, но специалистите се кълнат, че йогата подобрява интуитивните способности на човек и той вече успява да разпознае, когато “се обади” неговото шесто чувство.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Здраве & Фитнес21 ФЕВРУАРИ 2019

Летните тела се правят през зимата

За да изглеждаме добре на плажа, трябва да се подготвим още от зимата. Летните тела изискват време, да започнем с подоготовката сега.

Фитнес12 ФЕВРУАРИ 2019

Фитнес вторник: 8 леки упражнения за бременни

Подходящи са за поддържане на формата в първото и второто тримесечие

Фитнес05 ФЕВРУАРИ 2019

Фитнес вторник: Йога за гъвкавост

Една кратка и много ефикасна практика с която ще разпуснете от напрежението

Фитнес29 ЯНУАРИ 2019

Фитнес вторник: Йога за стегнато дупе и корем

Отново се доверете на #YogaWithAdriene