Йога пози против менструални болки

“Нидра” е решението срещу досадните спазми

В повечето случаи последното нещо, което искаме да правим, когато изпитваме силни менструални болки, са упражненията. 

Но според ново изследване, публикувано в Journal of Alternative and Complementary Medicine има един специален вид йога, който всъщност ще ви облекчи мигновено.

Учените изследвали 150 жени, които обикновено се оплакват от болезнен цикъл, като половината от тях трябвало да практикуват йога нидра, което представлява релаксиращ стил йога и се прави изцяло в поза савасана, залагайки на медитацията. И двете групи жени използвали лекарства, за да се справят с неразположението си, но след 6 месеца групата, която практикувала нидра, отчела резултат, че всички се чувстват облекчени от спазмите и силното кървене. 

Учените твърдят, че резултатите не са само заради това, че йогата те кара да чувстваш, че правиш нещо добро за себе си и тялото си. Практикуването на йога помага за забавяне на дишането и позволява на мозъка ви да произвежда делта вълни, които са близки до състоянието на дълбок сън.

Това от своя страна може да помогне за намаляването на лутеинизиращия хормон, който причинява болките и обилното течение, от които се оплакват голям процент от жените. 

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве25 МАРТ 2019

5 начина как да подобрим стойката си

Ако често се улавяте да стоите изгърбени или да клоните на една страна, може би трябва да направите тези 5 неща, за да подобрите стойката си.

Здраве21 МАРТ 2019

Ендометриозата пречи на 1 от 10 жени да има деца

Март е месецът за разпространяване на информация за ендометриозата.

Здраве20 МАРТ 2019

Гледай на света през жълти очила

Синята светлина от компютрите и телефоните може да се пребори единствено с жълти очила.

Здраве18 МАРТ 2019

Какви са ползите от изварата преди лягане?

Да хапваме извара вечер може да ни помогне да отслабнем.