Йога пози против менструални болки

“Нидра” е решението срещу досадните спазми

В повечето случаи последното нещо, което искаме да правим, когато изпитваме силни менструални болки, са упражненията. 

Но според ново изследване, публикувано в Journal of Alternative and Complementary Medicine има един специален вид йога, който всъщност ще ви облекчи мигновено.

Учените изследвали 150 жени, които обикновено се оплакват от болезнен цикъл, като половината от тях трябвало да практикуват йога нидра, което представлява релаксиращ стил йога и се прави изцяло в поза савасана, залагайки на медитацията. И двете групи жени използвали лекарства, за да се справят с неразположението си, но след 6 месеца групата, която практикувала нидра, отчела резултат, че всички се чувстват облекчени от спазмите и силното кървене. 

Учените твърдят, че резултатите не са само заради това, че йогата те кара да чувстваш, че правиш нещо добро за себе си и тялото си. Практикуването на йога помага за забавяне на дишането и позволява на мозъка ви да произвежда делта вълни, които са близки до състоянието на дълбок сън.

Това от своя страна може да помогне за намаляването на лутеинизиращия хормон, който причинява болките и обилното течение, от които се оплакват голям процент от жените. 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве16 НОЕМВРИ 2019

Петте най-полезни зимни плодове и зеленчуци

Яжте червено цвекло, мандарини и карфиол за здраве

Здраве13 НОЕМВРИ 2019

Трите съвета на Хайди Клум за красива фигура

Майката на четири деца разкри как поддържа фигурата си

Здраве12 НОЕМВРИ 2019

Тренировки с различна продължителност и ползите от тях за здравето ни

Физическите упражнения могат да удължат живота ни и да ни помогнат ефективно да се справим с депресията

Здраве12 НОЕМВРИ 2019

Полезните свойства на чая от жасмин

Какво не знаем за "суперчая", който помага за безброй проблеми