Здраве & Фитнес : Фитнес07 ФЕВРУАРИ 2020

Тренировките на Шакира не винаги са дълги, но задължително включват танци

Как певицата поддържа фигурата си винаги стегната и оформена?

Висока е само 1.57 см, майка на две деца и е на 43 години… а въпреки това продължава да поддържа перфектна фигура.

Ако и вие гледахте шоуто в полувремето на Суперкупата, мечтаейки си за тялото на латино изпълнителката – нека ви успокоим – не сте сами.

И дори ще ви зарадваме още повече – ще ви разкрием, че формулата за перфектна фигура на Шакира не е никак непосилна. Тя често си угажда, а тренировките й понякога траят само 20 минути.

Разбира се, някои от сесиите й във фитнеса продължават по час и половина, когато има тази възможност, но според нейния личен треньор Анна Кайзер, и кратките тренировки, планирани правилно могат да са достатъчно ефективни.

Същото заяви и бившият треньор на Джей Ло. Вижте какви са неговите съвети тук: Треньорът на Джей Ло и Наоми Кембъл разкрива как да направим 30-минутната тренировка по-ефективна

Анна разказва още, че всяка една тренировка на Шакира включва танци, а когато няма възможност да отдели време за фитнес певицата отново избира да потанцува или да репетира за бъдещите си концерти.

View this post on Instagram

When the new merch drops 💥

A post shared by ANNA KAISER (@theannakaiser) on

По отношение на хранителния й режим, според Кайзер певицата успява да поддържа много здравословен баланс – стриктна е с диетата си, когато трябва, но често си угажда с нещо вредно.

Любимият й десерт е черен шоколад с високо съдържание на какао и почти никаква захар.

 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес29 МАРТ 2020

Табата тренировки, ако разполагате с 4, 12 или 40 минути

Тренировки за бързо стягане на тялото и тонус

Фитнес27 МАРТ 2020

Back to Basics: Най-добрите ретро тренировки, които ще ви върнат назад във времето

Влезте във форма със Синди Крауфорд, Били Банкс и Джейн Фонда

Фитнес25 МАРТ 2020

Изгаряме 500 калории за 45 минути с баре тренировката

За минимално време изгорете множество калории

Фитнес24 МАРТ 2020

30-секундните тренировки, които лекарите препоръчват да правим

Няма как да се извините, че нямате достатъно време