Здраве & Фитнес : Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Планк в 5 степени укрепва и извайва корема

От йога инструктора Челси Скот

Планкът е интензивно натоварване. Стяга едновременно корема, ръцете, раменете, бедрата. Но тази динамична 5-степенна версия включва различни движения в поза планк и действа върху допълнителни мускулни групи.

Taзи серия с пет вариации на планк цели да натовари равномерно възможно най-много мускулни групи. 

Най-добре е да правим упражненията три пъти седмично, като повтаряме всяко от петте движения по 16 до 32 пъти. Така ще стегнем корема, ще стопим паласките и ще имаме по-оформени ръце и рамене, както и по-изправена стойка. Вижте как във видеото:

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес01 АПРИЛ 2020

7-минутна тренировка против целулит

За да я направите ви, трябват само леки тежести

Фитнес29 МАРТ 2020

Табата тренировки, ако разполагате с 4, 12 или 40 минути

Тренировки за бързо стягане на тялото и тонус

Фитнес27 МАРТ 2020

Back to Basics: Най-добрите ретро тренировки, които ще ви върнат назад във времето

Влезте във форма със Синди Крауфорд, Били Банкс и Джейн Фонда

Фитнес25 МАРТ 2020

Изгаряме 500 калории за 45 минути с баре тренировката

За минимално време изгорете множество калории