Здраве & Фитнес : Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Планк в 5 степени укрепва и извайва корема

От йога инструктора Челси Скот

Планк в 5 степени укрепва и извайва корема

Планкът е интензивно натоварване. Стяга едновременно корема, ръцете, раменете, бедрата. Но тази динамична 5-степенна версия включва различни движения в поза планк и действа върху допълнителни мускулни групи.

Taзи серия с пет вариации на планк цели да натовари равномерно възможно най-много мускулни групи. 

Най-добре е да правим упражненията три пъти седмично, като повтаряме всяко от петте движения по 16 до 32 пъти. Така ще стегнем корема, ще стопим паласките и ще имаме по-оформени ръце и рамене, както и по-изправена стойка. Вижте как във видеото:

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Топ 10 на диетите за 2019
Фитнес20 ОКТОМВРИ 2020

Кратки тренировки за тонус и добро настроение

Всички се правят за по няколко минути у дома

30-минутна тренировка за по-бърз метаболизъм
Фитнес16 ОКТОМВРИ 2020

30-минутна тренировка за по-бърз метаболизъм

Жената, която е тренирала Дженифър Лорънс, ни носи идеи за днешната тренировка

Забравете за безсънието с помощта на... розов шум
Фитнес14 ОКТОМВРИ 2020

Можем ли да тренираме преди лягане?

Извинението "твърде късно е за тренировки" все пак не се оказва валидно

100-годишната история на пилатеса
Фитнес11 ОКТОМВРИ 2020

30 минути табата за цялото тяло

Едно фитнес предизвикателство за уикенда