Здраве & Фитнес : Фитнес02 ФЕВРУАРИ 2018

Планк в 5 степени укрепва и извайва корема

От йога инструктора Челси Скот

Планковете напоследък са нещо, което всеки инструктор включва в своите програми. Независимо дали става дума за йога, пилатес, баре или друг вид тренировка.

Планкът е интензивно натоварване. Стяга едновременно корема, ръцете, раменете, бедрата. Но тази динамична 5-степенна версия включва различни движения в поза планк и действа върху допълнителни мускулни групи.

Серията е на йога инструктора Челси Скот и целта й е “да натовари равномерно възможно най-много мускулни групи”. 

Скот съветва да правим упражненията три пъти седмично, като повтаряме всяко от петте движения по 16 до 32 пъти. Така ще стегнем корема, ще стопим паласките и ще имаме по-оформени ръце и рамене, както и по-изправена стойка. Вижте как във видеото:

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес15 ЮЛИ 2019

Тренировки за по няколко минути под ритъма на любимите ви песни

В този Youtube канал ще намерите тренировки на фона на някои от най-актуалните песни днес

Фитнес05 ЮЛИ 2019

Ударно стягане на долната половина на тялото

Бедра, дупе и долната част на корема

Фитнес03 ЮЛИ 2019

Оформяща тренировка за дупе без никакви уреди

Много удобна за изпълнение у дома