Здраве & Фитнес : Фитнес02 ФЕВРУАРИ 2018

Планк в 5 степени укрепва и извайва корема

От йога инструктора Челси Скот

Планковете напоследък са нещо, което всеки инструктор включва в своите програми. Независимо дали става дума за йога, пилатес, баре или друг вид тренировка.

Планкът е интензивно натоварване. Стяга едновременно корема, ръцете, раменете, бедрата. Но тази динамична 5-степенна версия включва различни движения в поза планк и действа върху допълнителни мускулни групи.

Серията е на йога инструктора Челси Скот и целта й е “да натовари равномерно възможно най-много мускулни групи”. 

Скот съветва да правим упражненията три пъти седмично, като повтаряме всяко от петте движения по 16 до 32 пъти. Така ще стегнем корема, ще стопим паласките и ще имаме по-оформени ръце и рамене, както и по-изправена стойка. Вижте как във видеото:

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес18 СЕПТЕМВРИ 2019

Как тренират българските фитнес инфлуенсъри?

Как фитнес инфлуенсърите у нас се грижат за фигурата си, какви са любимите им тренировки и още

Фитнес17 СЕПТЕМВРИ 2019

Тренировка за стегнато тяло само с един фитнес уред

Можете да го използвате както във фитнеса, така и у дома

Фитнес02 СЕПТЕМВРИ 2019

Фитнес треньорът в задния ви джоб - инстаграм профилите за упражнения, които трябва да следвате

Съветите на тези инфлуенсъри ще преобразят тялото ви

Фитнес15 АВГУСТ 2019

Тренировки без тежести за дупе и крака от фитнес инфлуенсърите

Всяка една от тях можете да направите навсякъде и не изискват никакво оборудване