Пет дни фитнес с Блейк Лайвли

Нейният инструктор Дон Саладино обяснява точно какво и как тренира

Влизането във форма за Блейк Лайвли означава тренировки по пет, понякога и шест дни седмично.

Божествената фигура на актрисата не идва даром. Тя и съпругът й Раян Рейнолдс тренират по програма, изготвена от интруктора Дон Саладино. А според него, най-важното е един режим да бъде съобразен с нуждите и възможностите на конкретния човек.

“Няма една програма, която да е универсална,” категоричен е Саладино. Затова понякога той позволява на актрисата да направи по-лека тренировка от предвиденото. Ако актрисата е имала дълъг полет или е била цял ден на крак с децата си, нейният треньор се съобразява с това какво й подсказва тялото й. А ето и точната седмична програма, изготвена от инструктора за Блейк.

Ден 1: Горна част на тялото

1. Загряване и разтягане за 3-5 минути с ролка от пяна.

2. Още 3-5 минути леки упражнения за загряване.

3. Подскоци, хвърляне и носене на тежести.

4. 3-4 различни упражнения за горна част на тялото. Всяко се изпълнява в 3-4 серии, всяка от които с 8-10 повторения.

5. 20-30 минути кардио, например на кростренажор или бягаща пътечка.

Ден 2: Долна част на тялото

Ден втори започва като първия, следвайки стъпки 1, 2 и 3.

Следват упражнения за дупе и бедра, всяко се изпълнява в 3-4 серии от по 8-10 повторения. Накрая Блейк отново завършва с кардио.

Ден 3: Басейн

Включва около 30 минути плуване, съчетано с интервални тренировки във водата.

Ден 4: Упражнения на открито

Това са упражнения, за които се използва собствената тежест на тялото. Блейк често ги изпълнява по време на пътувания.

1. Упражнения за разтягане и загряване на цялото тяло.

2. Упражнения за подвижност и издръжливост, като ходене в полуклек, вариации на планк, лицеви опори.

3. Завършва с интервално кардио.

Ден 5: Активно възстановяване

В последния ден за упражнения, Саладино кара Блейк просто да се движи за поне 30-40 минути. Може да излезе на разходка, на лек прежод сред природата или да направи джогинг.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Фитнес митовете, които пречат на добрата форма

Понякога рано сутрин не е най-доброто време за тренировка

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Планк в 5 степени укрепва и извайва корема

От йога инструктора Челси Скот

Фитнес24 СЕПТЕМВРИ 2019

20-минутните тренировки на моделите

+ Бонус една тренировка само 10 минути

Фитнес18 СЕПТЕМВРИ 2019

Как тренират българските фитнес инфлуенсъри?

Как фитнес инфлуенсърите у нас се грижат за фигурата си, какви са любимите им тренировки и още