Как да избегнем болките от високите токчета

Няколко упражнения ще елиминират дискомфорта в краката

И ние сме сред момичетата, които обожават високите токчета, но признаваме си, често ги пропускаме заради дискомфорта, който ни причиняват.

Ако и вие сте като нас и не искате да се отказвате от любимите си токчета, то има няколко упражнения, които ще накарат краката да се чувстват по-добре. Ако имате възможност правете ги всеки ден.

Гледащо надолу куче

Йога позите облекчават болките не само в краката, а и в цялото тяло. Започнете на ръце и колене. Избутайте дупето нагоре към тавана, докато сте опрени на ръце и крака (A). Повдигнете петите нагоре надолу (B). Редувайте ляв и десен и се опитвайте да стъпите на цяло ходило. Направете 10 повторения на всеки крак.

Спрете да купувате обувки, за които после съжалявате

Разтягане на прасците

Застанете на една ръка разстояние с лице към стената. Изнесете напред десния крак; запазете и двата крака на пода. Поставете ръцете си на стената на височината на гръдния кош. Натиснете дясното коляно към стената, така че да почувствате разтягане в левия прасец. Задръжте две секунди, след това отпуснете. Това е едно повторение. Направете осем повторения на всеки крак.

Масажиране на прасците

Седнете на пода, като опънете краката напред и поставите ръцете зад вас. Сложете фоум ролер под прасците си о кръстосайте краката. Повдигнете дупето на няколко сантиметра от пода (A). Избутайте тялото си напред, докато търкаляте ролера до прасеца (B). Продължете бавно да масажирате прасеца нагоре-надолу. Отделете по 2-3 минути на всяка страна.

Плосък корем и стегнато дупе само с две упражнения

Кръгове на глезена

Повдигнете дясното коляно във въздуха, може да го хванете за опора (A). Раздвижете бавно глезена си, като описвате пълен кръг (B, C). Направете по 5 кръга на крак.

Повдигане на таза

Легнете по гръб с лице към тавана и разтворете ръцете си широко в страни. Свийте коленете и оставете стъпалата си на пода (А). Повдигнете таза и бедрата, до получаването на права линия от коленете към гърдите (В). Стегнете ханша за няколко секунди и след това бавно се отпуснете на пода. Това е едно повторение. Направете три серии по 20 повторения с една минута почивка между сериите.

5 чифта обувки, които ще обичате цял живот

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес11 ЮНИ 2019

Срамувам се да тренирам във фитнес салон - какво да правя?

Проучване показва, че 65% от жените избягват да тренират във фитнес салони, защото се страхуват да не ги обсъждат.

Фитнес07 ЮНИ 2019

12 вида планк упражнения, които тренират цялото тяло

Може да ги правим навсякъде и по всяко време

Фитнес04 ЮНИ 2019

Кейт Хъдсън в перфектна форма 8 месеца след раждането

Актрисата влезе във форма за отрицателно време

Фитнес25 МАЙ 2019

Можем ли да отслабнем с разходки?

Спорът за това дали разходките са помощници в отслабването, или не продължава