Как да избегнем болките от високите токчета

Няколко упражнения ще елиминират дискомфорта в краката

Как да избегнем болките от високите токчета

И ние сме сред момичетата, които обожават високите токчета, но признаваме си, често ги пропускаме заради дискомфорта, който ни причиняват.

Ако и вие сте като нас и не искате да се отказвате от любимите си токчета, то има няколко упражнения, които ще накарат краката да се чувстват по-добре. Ако имате възможност правете ги всеки ден.

Гледащо надолу куче

Как да избегнем болките от високите токчета

Йога позите облекчават болките не само в краката, а и в цялото тяло. Започнете на ръце и колене. Избутайте дупето нагоре към тавана, докато сте опрени на ръце и крака (A). Повдигнете петите нагоре надолу (B). Редувайте ляв и десен и се опитвайте да стъпите на цяло ходило. Направете 10 повторения на всеки крак.

Спрете да купувате обувки, за които после съжалявате

Разтягане на прасците

Как да избегнем болките от високите токчета

Застанете на една ръка разстояние с лице към стената. Изнесете напред десния крак; запазете и двата крака на пода. Поставете ръцете си на стената на височината на гръдния кош. Натиснете дясното коляно към стената, така че да почувствате разтягане в левия прасец. Задръжте две секунди, след това отпуснете. Това е едно повторение. Направете осем повторения на всеки крак.

Масажиране на прасците

Как да избегнем болките от високите токчета

Седнете на пода, като опънете краката напред и поставите ръцете зад вас. Сложете фоум ролер под прасците си о кръстосайте краката. Повдигнете дупето на няколко сантиметра от пода (A). Избутайте тялото си напред, докато търкаляте ролера до прасеца (B). Продължете бавно да масажирате прасеца нагоре-надолу. Отделете по 2-3 минути на всяка страна.

Плосък корем и стегнато дупе само с две упражнения

Кръгове на глезена

Как да избегнем болките от високите токчета

Повдигнете дясното коляно във въздуха, може да го хванете за опора (A). Раздвижете бавно глезена си, като описвате пълен кръг (B, C). Направете по 5 кръга на крак.

Повдигане на таза

Как да избегнем болките от високите токчета

Легнете по гръб с лице към тавана и разтворете ръцете си широко в страни. Свийте коленете и оставете стъпалата си на пода (А). Повдигнете таза и бедрата, до получаването на права линия от коленете към гърдите (В). Стегнете ханша за няколко секунди и след това бавно се отпуснете на пода. Това е едно повторение. Направете три серии по 20 повторения с една минута почивка между сериите.

5 чифта обувки, които ще обичате цял живот

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Стапяме едновременно вътрешната и външната част на бедрата с 10 минути упражнения у дома
Фитнес29 ОКТОМВРИ 2020

Стапяме едновременно вътрешната и външната част на бедрата с 10 минути упражнения у дома

Сбогуваме се с бричовете и приветстваме слабите крака

Топ 10 на диетите за 2019
Фитнес20 ОКТОМВРИ 2020

Кратки тренировки за тонус и добро настроение

Всички се правят за по няколко минути у дома

30-минутна тренировка за по-бърз метаболизъм
Фитнес16 ОКТОМВРИ 2020

30-минутна тренировка за по-бърз метаболизъм

Жената, която е тренирала Дженифър Лорънс, ни носи идеи за днешната тренировка

Забравете за безсънието с помощта на... розов шум
Фитнес14 ОКТОМВРИ 2020

Можем ли да тренираме преди лягане?

Извинението "твърде късно е за тренировки" все пак не се оказва валидно