4-те най-добри йога тренировки за повече сила и гъвкавост

Изберете упражненията, в зависимост от наличното време и нивото ви

Независимо дали вече обичате йогата или тепърва обмисляте да започнете да я практикувате, има няколко страхотни тренировки, които ще ви помогнат да станете по-гъвкави и силни.

Гъвкавостта е важна за постигането и запазването на перфектна форма и в същото време запазва доброто здраве. Съществуват редица теории, че поддържането на гъвкавостта на тялото е ключът и към постигането на дълъг и качествен начин на живот. Учените разкриват, че при недостатъчна гъвкавост мускулите, които ограничат подвижността в ставите започват да се напрягат дори при най-малкото движение. А това може да доведе до скованост, която на свой ред до различни изменения, като шипове и редица други неприятни болежки.

В случай, че искате да се предпазите от травми е важно да тренирате редовно ставите си и най-вече да поддържате своята гъвкавост. Затова ви предлагаме няколко тренировки, които са подходящи и за начинаещи, и за вече практикуващи йогата дами.

Един час за корема, ръцете и краката

Идеалната тренировка за начинаещи


За първите 15 минути от ден

Виняса йога за редовно практикуващите

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес11 ЮНИ 2019

Срамувам се да тренирам във фитнес салон - какво да правя?

Проучване показва, че 65% от жените избягват да тренират във фитнес салони, защото се страхуват да не ги обсъждат.

Фитнес07 ЮНИ 2019

12 вида планк упражнения, които тренират цялото тяло

Може да ги правим навсякъде и по всяко време

Фитнес04 ЮНИ 2019

Кейт Хъдсън в перфектна форма 8 месеца след раждането

Актрисата влезе във форма за отрицателно време

Фитнес25 МАЙ 2019

Можем ли да отслабнем с разходки?

Спорът за това дали разходките са помощници в отслабването, или не продължава