4-те най-добри йога тренировки за повече сила и гъвкавост

Изберете упражненията, в зависимост от наличното време и нивото ви

Независимо дали вече обичате йогата или тепърва обмисляте да започнете да я практикувате, има няколко страхотни тренировки, които ще ви помогнат да станете по-гъвкави и силни.

Гъвкавостта е важна за постигането и запазването на перфектна форма и в същото време запазва доброто здраве. Съществуват редица теории, че поддържането на гъвкавостта на тялото е ключът и към постигането на дълъг и качествен начин на живот. Учените разкриват, че при недостатъчна гъвкавост мускулите, които ограничат подвижността в ставите започват да се напрягат дори при най-малкото движение. А това може да доведе до скованост, която на свой ред до различни изменения, като шипове и редица други неприятни болежки.

В случай, че искате да се предпазите от травми е важно да тренирате редовно ставите си и най-вече да поддържате своята гъвкавост. Затова ви предлагаме няколко тренировки, които са подходящи и за начинаещи, и за вече практикуващи йогата дами.

Един час за корема, ръцете и краката

Идеалната тренировка за начинаещи


За първите 15 минути от ден

Виняса йога за редовно практикуващите

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес16 ОКТОМВРИ 2019

Кратки тренировки за тонус и добро настроение

Всички се правят за по няколко минути у дома

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Фитнес митовете, които пречат на добрата форма

Понякога рано сутрин не е най-доброто време за тренировка

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Планк в 5 степени укрепва и извайва корема

От йога инструктора Челси Скот

Фитнес24 СЕПТЕМВРИ 2019

20-минутните тренировки на моделите

+ Бонус една тренировка само 10 минути