4-те най-добри йога тренировки за повече сила и гъвкавост

Изберете упражненията, в зависимост от наличното време и нивото ви

Независимо дали вече обичате йогата или тепърва обмисляте да започнете да я практикувате, има няколко страхотни тренировки, които ще ви помогнат да станете по-гъвкави и силни.

Гъвкавостта е важна за постигането и запазването на перфектна форма и в същото време запазва доброто здраве. Съществуват редица теории, че поддържането на гъвкавостта на тялото е ключът и към постигането на дълъг и качествен начин на живот. Учените разкриват, че при недостатъчна гъвкавост мускулите, които ограничат подвижността в ставите започват да се напрягат дори при най-малкото движение. А това може да доведе до скованост, която на свой ред до различни изменения, като шипове и редица други неприятни болежки.

В случай, че искате да се предпазите от травми е важно да тренирате редовно ставите си и най-вече да поддържате своята гъвкавост. Затова ви предлагаме няколко тренировки, които са подходящи и за начинаещи, и за вече практикуващи йогата дами.

Един час за корема, ръцете и краката

Идеалната тренировка за начинаещи


За първите 15 минути от ден

Виняса йога за редовно практикуващите

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес15 АВГУСТ 2019

Тренировки без тежести за дупе и крака от фитнес инфлуенсърите

Всяка една от тях можете да направите навсякъде и не изискват никакво оборудване

Фитнес12 АВГУСТ 2019

Бути йога - забавният начин да отслабваме

Не, името не идва от думата "booty"

Фитнес02 АВГУСТ 2019

Инста-вдъхновение за по-тънка талия

Избрахме няколко много добри комплекса с упражнения, които се изпълняват в домашни условия

Фитнес31 ЮЛИ 2019

Кардио тренировките, които не изискват уреди

И са по-добри от джогинга