Здраве & Фитнес : Фитнес01 ФЕВРУАРИ 2018

30-минутна йога за плосък корем и стегнато дупе

Движенията, които ще стегнат всички мускули по тялото

Лятото се приближава и имаме все по-малко време, за да влезем в мечтаната форма.

За целта решихме да включим в ежедневието си power йогата, която ще накара да раздвижим мускулите по цялото тяло. Ефектът първо се забелязва при корема, дупето и бедрата, а именно те са слабите ни места, нали?

Защо йогата е толкова полезна за тялото

Следните 30-минутни упражнения не само ще ни стегнат, но с тяхна помощ не придобием грациозност в движенията, която ще ни накара да изглеждаме много по-привлекателни в чуждите очи. Всекидневното занимание с йога пък ще ни помогне да преодолеем излишната тревожност. За целта обаче, трябва да сме постоянни, да започнем да се храним по-здравословно и да намалим цигарите, кафето и алкохола. Ето го и комплекса:

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Фитнес митовете, които пречат на добрата форма

Понякога рано сутрин не е най-доброто време за тренировка

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Планк в 5 степени укрепва и извайва корема

От йога инструктора Челси Скот

Фитнес24 СЕПТЕМВРИ 2019

20-минутните тренировки на моделите

+ Бонус една тренировка само 10 минути

Фитнес18 СЕПТЕМВРИ 2019

Как тренират българските фитнес инфлуенсъри?

Как фитнес инфлуенсърите у нас се грижат за фигурата си, какви са любимите им тренировки и още