Здраве & Фитнес : Фитнес01 ФЕВРУАРИ 2018

30-минутна йога за плосък корем и стегнато дупе

Движенията, които ще стегнат всички мускули по тялото

Лятото се приближава и имаме все по-малко време, за да влезем в мечтаната форма.

За целта решихме да включим в ежедневието си power йогата, която ще накара да раздвижим мускулите по цялото тяло. Ефектът първо се забелязва при корема, дупето и бедрата, а именно те са слабите ни места, нали?

Защо йогата е толкова полезна за тялото

Следните 30-минутни упражнения не само ще ни стегнат, но с тяхна помощ не придобием грациозност в движенията, която ще ни накара да изглеждаме много по-привлекателни в чуждите очи. Всекидневното занимание с йога пък ще ни помогне да преодолеем излишната тревожност. За целта обаче, трябва да сме постоянни, да започнем да се храним по-здравословно и да намалим цигарите, кафето и алкохола. Ето го и комплекса:

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес11 ЮНИ 2019

Срамувам се да тренирам във фитнес салон - какво да правя?

Проучване показва, че 65% от жените избягват да тренират във фитнес салони, защото се страхуват да не ги обсъждат.

Фитнес07 ЮНИ 2019

12 вида планк упражнения, които тренират цялото тяло

Може да ги правим навсякъде и по всяко време

Фитнес04 ЮНИ 2019

Кейт Хъдсън в перфектна форма 8 месеца след раждането

Актрисата влезе във форма за отрицателно време

Фитнес25 МАЙ 2019

Можем ли да отслабнем с разходки?

Спорът за това дали разходките са помощници в отслабването, или не продължава