25 минути от най-ефективните упражнения за дупе и бедра

Премахваме излишното и стягаме мускулите в областта с няколко от най-добрите движения

25 минути от най-ефективните упражнения за дупе и бедра

Дез от Dansique Fitness обещава, че това ще е най-ефективната тренировка, която ще направим някога.

Няма спор, че има няколко упражнения във всяка мускулна група, които са в пъти по-ефективни от останалите. Въпреки че в повечето случаи едно движение е включено в тренировката ни с причина, някои от тях се справят по-добре със задачата си да скулптурират областта.

За зоната на дупето и бедрата в списъка на упражненията първенци попадат клековете, повдиганията на крак от позиция на четири крака и глутеус моста. Заедно с тях има още няколко особено ефикасни упражнения – повечето, от които ще намерите в тази тренировка.

Програмата, която споделя днес, е с под 10 упражнения и отнема малко по-малко от 20 минути, а успява да активира всеки мускул в проблемната област.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Тяло като на балерина с тренировка за 15 минути
Фитнес25 СЕПТЕМВРИ 2020

Тяло като на балерина с тренировка за 15 минути

Пресъздаваме ефекта от тренировките на балерините у дома

10-минутна тренировка убиец на мазнини и калории
Фитнес16 СЕПТЕМВРИ 2020

10-минутна тренировка убиец на мазнини и калории

Високо интензивна тренировка за енергичен старт на деня

Нова порция упражнения за стягане на цялото тяло от Instagram
Фитнес14 СЕПТЕМВРИ 2020

Нова порция упражнения за стягане на цялото тяло от Instagram

Няколко по-рядко срещани предложения за следващата ви тренировка

Кога е най-лошото време за различните упражнения
Фитнес08 СЕПТЕМВРИ 2020

С 15-минутни разходки изгаряме 100 калории

Спорът за това дали разходките са помощници в отслабването, или не продължава