Здраве & Фитнес : Диети20 ЯНУАРИ 2018

Лесно и полезно е да бъдеш флекситарианец

Този начин на хранене бе обявен за една от трите най-добри диети за 2018 г.

Flexitarian се използва за човек, който се придържа към вегетариански режим на хранене, но с известни изключения.

Режимът е подходящ за всички, които се чувстват добре да се хранят по-леко и бесмесно. Но все пак тялото им не е 100% готово да се лиши от всички продукти с животински произход.

Всъщност, флекситарианската диета доста се доближава до Средиземномоската. Един от поддръжниците на флекситарианството е Марк Битман, колумнист на списание Time по темите за храненето. А диетологът Доун Джаксън Блатнър му посвети книгата си “The Flexitarian Diet.” Този режим на хранене е в топ 3 на най-здравословните за тази година, според експертите.

Трикове за отслабване от цял свят

В книгата на Блатнър, флекситарианците са разделени на три нива: начинаещ, напреднал и осведомен. Начинаещите могат да започнат като се хранят постно в два дни от седмицата – например сряда и петък. Ако човек се чувства добре с промяната, може да продължи постепенно да замества още от животинските продукти в менюто си с растителни. Осведомените консумират храна с животински произход два дни седмично и постят през останалите пет. Общо месото или рибата, които ядат седмично, са 250 грама.

През останалите дни, залагате на зеленчуци, ориз, бобови. Ако веднъж се посветите на това да се храните постно, постепенно ще започнете да откривате най-различни и вкусни ястия без месо, за които дори не сте и помисляли преди.

  • Ще увеличите приема на зеленчуци. Не е нужно салатата ви да е “скучна” и малко след нея пак да се чувствате гладни. Добавете към нея крутони, ядки, ленено семе, царевица.
  • Избягвайте преработените храни!
  • Ядките ще ви заситят между основните хранения.
  • Открийте киноата, която е богата на протеини и засища задълго.

Не забравяйте: Флекситарианската диета позволява три основни хранения на ден. Препоръчва се на закуска да приемаме 300 калории, с обяда – 400, а на вечеря 500. Междинните хапвания не трябва да съдържат по повече от 150 калории, така че цялостният ви прием за деня да е 1500 калории. Алкохолът е позволен в много умерено количество!

Защо трупаме мазнини в точно определени зони на тялото

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети23 АВГУСТ 2019

Жените пълнеят на корем от алкохол и липса на протеини

Променете начина си на живот, за да се радвате на изваяна фигура. Ето как да го направите

Диети10 АВГУСТ 2019

Полезна закуска за различните зодии

Палачинки, сандвич или френски тост? Ето какво да изберете:

Диети09 АВГУСТ 2019

10 храни, които се борят с целулита

Включете следните продукти, за да се сдобиете с перфектно дупе

Диети08 АВГУСТ 2019

Лесни и свежи хапки до 150 калории

Заложете на здравословните плодове и няма да съжалявате