За успешно отслабване в областта на дупето и бедрата

Спорт и тип хранене, които ще помогнат

Жените с фигура тип круша имат нужда не просто да отслабват, а да изваят тялото си по хармоничен начин.

Тъй като трупат мазнини в областта на ханша и бедрата, а точно там отслабват най-бавно и трудно, тези дами имат нужда от комплексен подход.

Иначе първото, което се губи при сваляне на килограми, са бузите, ръцете и бюстът. Ако и вие сте “круша”, целта ви трябва да бъде таргетирано оформяне на проблемните зони, плюс хармонично развиване на горната част на тялото.

Крушите често пренебрегват упражненията за ръце и рамене

Съсредоточени върху нападите и кляканията, забравят горната част на тялото. А упражненията, които извайват ръцете и раменете всъщност са перфектни за жените с големи дупета. За да изглежда тялото им пропорционално и секси, раменете трябва да са хубаво изнесени, а ръцете – стегнати.

Интервалните тренировки са перфектни

Те стимулират в най-голяма степен изгарянето на мазнините. За целта трябва да редувате около пет минути аеробни упражнения с висока интензивност с около три минути аеробна активност с нормална интензивност. За жените тип круша се препоръчват интервални тренировки пет пъти седмично, ако желаят да свалят килограми.

Задължително упражнения за сила

Установено е, че жените с повече мазнини в областта на ханша и бедрата не усвояват толкова добре калция, а това означава повишен риск от фрактури и остеопороза. Затова кардиото не е достатъчно – особено полезни са упражненията за сила и издръжливост. Правете поне по пет различни упражнбения за сила в рамките на една тренировка, всяко по две серии от по 12 повторения.

Намерете идеалното си тегло и се пазете от йо-йо ефекта

Дамите тип круша често се оплакват, че “отслабват грозно”. Причината е, че мазнините в областта на дупето са най-упорити, а първо се губи бюстът и лицето става по-изпито. Обратно, когато качват килограми, мазнините се лепват първо под кръста. Какво значи това? Просто, че при всяко качване на килограми и последващо отслабване силуетът ще става по-нехармоничен, а кожата на бюста и на лицето ще се отпуска.

Ще го избегнете, като се пазите от йо-йо епизоди. Поддържайте теглото си в граници и ако отслабвате, правете го винаги постепенно.

И още няколко съвета:

– Пийте достатъчно вода и избягвайте твърде солените храни;
– Намалете “лошите” въглехидрати в менюто си;
– Избягвайте кафето и алкохола;

– Хапвайте салати с всеки обяд и вечеря

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес09 АВГУСТ 2018

Плосък корем само за 10 минути на ден

Няколко упражнения, които можем да правим и в домашни условия

Фитнес01 АВГУСТ 2018

Треньорът на Ким и Фърги издава как да се сдобием с плочки

Лорън Клер издава трите упражнения, които ни делят от стегнатия корем

Фитнес31 ЮЛИ 2018

Супер упражнения против стрес

Отървете се от негативните емоции чрез 5 кратки тренировки