Нямате енергия за нищо? Ето какво да направите!

Триковете, които ще повишат настроението и издържливостта ви

Ваканцията мина, отпочинахте си и уж трябва да кипите от енергия. Дали?

Вместо да вършите всичко с лекота, вие сте изморени, едва се вдигате от леглото сутрин и отваряте очи само с помощта на 2 чаши кафе, а вечер не може да издържите да сте будни след 22… Звучи ли ви познато? Ако отговорът е положителен, то вие трябва спешно да сторите нещо, за да се спасите от умората, да увеличите енергията, издръжливостта и продуктивността си. Това ще стане, ако направите някои малки промени в ежедневието си:

Закусвайте
Първото хранене за деня повишава нивото на кръвната захар, което през нощта спада доста и ако не закусвате, то това определно е причина да се чувствате по-малко енергична.

Не забравяйте плодовете
Ако не си набавяте с храната витамини и други хранителни вещества като желязо и различни минерали, то защитните сили на тялото ви ще отслабнат и ще станете по-уязвима към настинки и вирусни инфекции. Ако не обичате да хапвате плодове в чист вид, направете си плодова салата с кисело мляко и мед, или витаминозно смути.

sport

Движете се
Не случайно казват, че спортът е здраве. Ако сте пренебрегнали движението покрай безкрайните ваканции и купони с приятели, то е време да се върнете в спортната зала. Дори да нямате подобна възможност, то може да правите поне упражнения у дома. Те са също толкова ефективни като тези, които пратикувате във фитнеса, но трябва да сте стриктни. Така ще възвърнете енергнията си, но и като бонус, ще стопите излишните килограми.

Добавете сок от червено цвекло в менюто си
За ползите от сока от червено цвекло се носят легенди. Той подобрява паметта и съня, има добър ефект при подагра, при дисменорея, климакс, изключително полезен е за подобряване на имунитета и оттам – за предпазване от рак. Освен това той повишава енергията и издържливостта на организма. Според изследване на Университета в Екситър в Обединеното кралство, тази чудодейна напитка може да подобри представянето на атлетите на съзтезание с 16%. Важно е обаче да се знае, че трябва да добавите малка доза – например 50 мл в комбинация със сок от моркови 250 мл и постепенно увеличаваме количеството на цвеклото до 50%. Това се налага, тъй като в противен случай, то по-скоро вреди на организма.

Намалете стреса
За да можете да работите и да се забавлявате на пълни обороти, трябва да намерите начин да се справите със стреса. Дори да не осъзнавате, вие със сигурност живеете под стрес – работата и забързаният ритъм, в който живеем всички неизменно ни прави податливи на стрес. За да се справите с него, намерете нещо, което ще ви помогне, като медитация, зумба, фитнес, плуване и всичко, което ви кара да релаксирате и да се чувствате добре. Някои храни също имат антистрес ефект – паста, натурален шоколад, ядки.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве21 АВГУСТ 2019

30-минутен фитнес и философия за здраво тяло от Кейт Ъптън

Тя тренира, за да се чувства силна. И съветва всички жени да се отърват от маниакалното следене на това колко точно сочи кантарът

Здраве19 АВГУСТ 2019

Как се храни моделът на Victoria's Secret Роми Стридж

Ангелът ни показва тайната зад красивото й тяло

Здраве16 АВГУСТ 2019

Детокс с активен въглен - да или не?

Трендът с черните напитки и храни може би не е толкова здравословен, колкото си мислим

Здраве13 АВГУСТ 2019

5 храни, които не трябва да ядете преди плаж

Газирано, сладко и солено предизвикват подуване