Упражненията на Дженифър Гарнър за оформени ръце

Актрисата използва ластици

Упражненията на Дженифър Гарнър за оформени ръце

За ролята си в предстоящия екшън Peppermint Дженифър Гарнър се подготвя със специален фитнес режим.

Освен по-честите и интензивни тренировки, тя е добавила допълнително натоварване за ръцете.

Гарнър е успяла да ги извае невероятно с помощта на личната си треньорка Симон Де Ла Ру. Актрисата е тренирала по шест дни в седмицата, като специално за ръцете е изпълнявала упражнения с тежести, но и с ластици.

“Харесвам ластиците, защото са много удобни при пътуване”, казва Де Ла Ру. “Просто ги мяташ в куфара и след това ги използваш когато и където ти е удобно”. Тук тя демонстрира и някои от движенията, с които Гарнър е оформира толкова добре ръцете и раменете си:

 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

25 минути от най-ефективните упражнения за дупе и бедра
Фитнес06 АВГУСТ 2020

25 минути от най-ефективните упражнения за дупе и бедра

Премахваме излишното и стягаме мускулите в областта с няколко от най-добрите движения

15 минути разтягания на ден борят влиянието на заседналия начин на живот
Фитнес03 АВГУСТ 2020

15 минути разтягания на ден борят влиянието на заседналия начин на живот

Правете тези упражнения през обедната почивка, сутрин рано или точно преди лягане

Най-важното за релефен корем
Фитнес24 ЮЛИ 2020

Стегнат корем в пет лесни упражнения

Едновременно оформяме коремната област и скулптурираме цялото тяло

Да стопим мазнините в областта на бедрата
Фитнес21 ЮЛИ 2020

Тренировка на плажа - какво трябва да знаете + примерни упражнения

10-минутна тренировка на плажа и препоръките ни как да се възползвате от нея максимално