Упражненията на Дженифър Гарнър за оформени ръце

Актрисата използва ластици

За ролята си в предстоящия екшън Peppermint Дженифър Гарнър се подготвя със специален фитнес режим.

Освен по-честите и интензивни тренировки, тя е добавила допълнително натоварване за ръцете.

Гарнър е успяла да ги извае невероятно с помощта на личната си треньорка Симон Де Ла Ру. Актрисата е тренирала по шест дни в седмицата, като специално за ръцете е изпълнявала упражнения с тежести, но и с ластици.

“Харесвам ластиците, защото са много удобни при пътуване”, казва Де Ла Ру. “Просто ги мяташ в куфара и след това ги използваш когато и където ти е удобно”. Тук тя демонстрира и някои от движенията, с които Гарнър е оформира толкова добре ръцете и раменете си:

 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес02 СЕПТЕМВРИ 2019

Фитнес треньорът в задния ви джоб - инстаграм профилите за упражнения, които трябва да следвате

Съветите на тези инфлуенсъри ще преобразят тялото ви

Фитнес15 АВГУСТ 2019

Тренировки без тежести за дупе и крака от фитнес инфлуенсърите

Всяка една от тях можете да направите навсякъде и не изискват никакво оборудване

Фитнес12 АВГУСТ 2019

Бути йога - забавният начин да отслабваме

Не, името не идва от думата "booty"

Фитнес02 АВГУСТ 2019

Инста-вдъхновение за по-тънка талия

Избрахме няколко много добри комплекса с упражнения, които се изпълняват в домашни условия