Тренировката на Алисия Викандер за Tomb Raider

Актрисата качва 6 кг мускулна маса за ролята си на Лара Крофт

От деликатната фигура на балерина до здраво тяло на екшън героиня, Алисия Викандер тренира здраво за ролята си на Лара Крофт в “Tomb Raider: Първа мисия”.

“Виновник” за физическата й трансформация е треньорът Магнус Лигдбек, който й изготвя специален тренировъчен и хранителен режим.

Програмата й започва седем месеца преди снимките на лентата. Тренировките включват вдигане на тежести, последвано от бокс, ММА и катерене три месеца по-късно. През следващите два месеца треньорът свежда тренировката до комбинация между сутрешни 30-минутни високоинтензивни интервални тренировки и 45-минутни следобедни упражнения в залата.

“Това, което знаех за Алисия преди да се запознаем беше, че е бивша балерина. Те са свикнали да работят ежедневно в рамките на 6-7 часа. Затова и имах големи надежди, че работата ми се нея ще бъде един страхотен проект,” каза Лигдбек.

Алисия Викандер в новия трейлър на “Лара Крофт”

“Тя беше изключително трудолюбива. Единственото предизвикателство беше да й предам всички умения, от които се нуждаеше… Технически умения като катерене, борба и колоездене, за да влезе по-добре в образа за кратък период от време. Това беше предизвикателство“, добавя още треньорът, на когото се доверяват още звезди като Александър Скарсгард, Бритни Спиърс, Бен Афлек, Кейти Пери и много други.

“Това е първата ми роля, за която се налага да тренирам толкова много. Но е много вдъхновяващо за мен. Да, дори до този момент аз още пазя тялото на Лара Крофт,” разказва актрисата. “Наложи ми се да поработя усилено, да се отдам на тези тренировки. Ще излъжа, ако кажа, че ми е било лесно и приятно, все едно се разхождам в парка. Беше изключително тежко.”

Рокля на цветя за изящната Алисия Викандер

На звездата й се налага да тренира самостоятелно, гледайки видеоуроците, които Лигдбек й е подготвил. А ние сме дали няколко варианта от тях (вижте видеата!)

Лигдбек споделя повече за програмата, която й е подготвил. “Срещнах се с нея в Лондон и тогава изградихме цикъл с тежки тренировки и качествена храна. Започнахме с план на хранене, който цели да стимулира метаболизма. Яде се по пет пъти на ден, за да се поддържа или да се придобие допълнителна мускулна маса. Два месеца преди снимките Алисия преминава на по-интензивни тренировки и диета,” добавя шведският треньор.

Алисия Викандер и Майкъл Фасбендър се местят в Португалия

Лигдбек дава и няколко съвета за дамите как да влязат във форма. “Бих казал на жените следното: Не се страхувайте да вдигате тежести. Няма да станете мускулести – това е най-големият мит. Ако наедреете твърде много, тогава не ядете правилните неща. Приемайте по пет хранения на ден и изключете захарта, мазните храни и въглехидратите от менюто си. Яжте протеини, добри мазнини и бавни въглехидрати. Само понякога си позволявайте нещо нездравословно. Всичко е баланс.”

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес02 СЕПТЕМВРИ 2019

Фитнес треньорът в задния ви джоб - инстаграм профилите за упражнения, които трябва да следвате

Съветите на тези инфлуенсъри ще преобразят тялото ви

Фитнес15 АВГУСТ 2019

Тренировки без тежести за дупе и крака от фитнес инфлуенсърите

Всяка една от тях можете да направите навсякъде и не изискват никакво оборудване

Фитнес12 АВГУСТ 2019

Бути йога - забавният начин да отслабваме

Не, името не идва от думата "booty"

Фитнес02 АВГУСТ 2019

Инста-вдъхновение за по-тънка талия

Избрахме няколко много добри комплекса с упражнения, които се изпълняват в домашни условия