Здраве & Фитнес : Фитнес04 СЕПТЕМВРИ 2018

Стегнете ръцете с няколко прости упражнения

Тренировката може да я правите и у дома

Когато започнем да тренираме, често пропускаме една много важна част от тялото – ръцете. А именно те са зоната, която се стяга най-трудно.

Няма нужда да прекалявате с тежестите, за да стегнете ръцете си (въпреки че така резултатите са доста по-бързи), достатъчно е само да заложите на повече повторения. Ето как да изваете ръцете си, дори без да стъпвате във фитнеса.

Какво ще ви трябва:
Килимче за йога
Гирички (от по 3 кг)
Пудовка (6-7 кг)

Как да ги изпълнявате:
Правете по 3 серии, всяка с 12 повторения, 2-3 пъти на седмица. За още по-добри резултати ги съчетайте с кардио тренировки.

2 лесни упражнения за бързо вталяване

Лицеви опори

Това класическо упражнение неслучайно се е превърнало в такова – то наистина върши работа. Застанете в изходна позиция, както е показано, след това спуснете тялото си надолу, свивайки ръце в лактите, докато гръдният ви кош не достигне земята. Върнете се в изходна позиция и повторете. Ако упражнението е прекалено трудно, осигурете си допълнителна упора, като опрете колене в пода.

Залюлявания с пудовка

Тези движения упражняват мускулите в цялото тяло, а освен това са чудесни за оформяне на мускулите на ръцете. Застанете в леко разкрачен стоеж, като държите тежестта с две ръце пред тялото си. Леко сгънете колене, балансирайки тежестта си на пети. Леко залюлейте пудовката назад, а след това я насочете с по-голяма сила нагоре, както е показано, на нивото на гърдите ви. Уверете се, че ръцете ви са изпънати през цялото време.

Лесно стягане на корема, бедрата и дупето

Раменни преси с гирички

Застанете с леко разкрачени крака и доближете дъмбелите (по един във всяка ръка) към раменете си. Докато приклякате съвсем леко, изпънете ръце над главата и срещнете гиричките. Върнете се в изходна позиция и повторете.

Преса от легнало положение с гирички

Легнете на пода, като гърбът е изпънат, а краката свити в коленете. Държейки по една гиричка във всяка ръка ги протегнете нагоре, а след това ги спуснете надолу, докато трицепсите не докоснат пода.

7 начина бързо да се избавите от стреса в офиса

Планк с гирички

Застанете в позиция планк, държейки по една гиричка във всяка ръка, като се подпирате с тях на пода. Повдигнете едната си ръка нагоре, докато гиричката не стигне на нивото на кръста ви. Върнете ръката си на пода и повторете с другата.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Фитнес митовете, които пречат на добрата форма

Понякога рано сутрин не е най-доброто време за тренировка

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Планк в 5 степени укрепва и извайва корема

От йога инструктора Челси Скот

Фитнес24 СЕПТЕМВРИ 2019

20-минутните тренировки на моделите

+ Бонус една тренировка само 10 минути

Фитнес18 СЕПТЕМВРИ 2019

Как тренират българските фитнес инфлуенсъри?

Как фитнес инфлуенсърите у нас се грижат за фигурата си, какви са любимите им тренировки и още