Стегнат корем в пет лесни упражнения

Едновременно оформяме коремната област и скулптурираме цялото тяло

Най-важното за релефен корем

Не повече от десет минути и сте готови с днешната тренировка, която ще ви осигури фигурата за плажа.

Тренировката, която ви предлагаме този път, намерихме в канала на фитнес инфлуенсърката Вики, която е известна с разнообразните си упражнения за тънка талия и стегнат корем.

Във видеото си тя дава интересни предложения как да сместим цялостна тренировка за коремната област в пет лесни упражнения, които, ако практикуваме редовно, ще оформят не само плочките, но и цялото тяло.

В програма са дихателните упражнения, за които можете да прочетете повече тук, както и често срещаните планкове, но в две по-рядко срещани вариации.

Хващайте постелката за тренировки и започвайте – друго не ви трябва.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

30-минутна тренировка за по-бърз метаболизъм
Фитнес16 ОКТОМВРИ 2020

30-минутна тренировка за по-бърз метаболизъм

Жената, която е тренирала Дженифър Лорънс, ни носи идеи за днешната тренировка

Забравете за безсънието с помощта на... розов шум
Фитнес14 ОКТОМВРИ 2020

Можем ли да тренираме преди лягане?

Извинението "твърде късно е за тренировки" все пак не се оказва валидно

100-годишната история на пилатеса
Фитнес11 ОКТОМВРИ 2020

30 минути табата за цялото тяло

Едно фитнес предизвикателство за уикенда

Фитнес вторник: Йога за гъвкавост
Фитнес06 ОКТОМВРИ 2020

По-продуктивни и способни с 12 минути йога

Упражненията, които подобряват работата на ума