Здраве & Фитнес : Диети15 ЯНУАРИ 2020

По-тънка талия без тренировки?

Единствените упражнения, които ще правите, ще са дихателни

Как ви звучи да се радвате на по-тънка талия, без да влагате почти никакви усилия и време?

Това обещава редовното практикуване на дихателни упражнения. При тях тренираме коремната стена – мускул, който трудно можем да таргетираме по време на традиционната тренировка, а е важен за тънката талия.

С времето той може да се разшири, особено след бременност, а когато това се случи и обиколката нараства. Той играе ролята на естествения корсет в организма ни и пристяга останалите мускули в коремната област.

За да “стегнем корсета”, можем да се доверим на един от последните трендове в уелнес сферата – дихателните упражнения. Как? Единственото, което ви трябва са само няколко минути. 

От изправена позиция поемате дълбоко въздух и го издишваме напълно. След това прибираме корема максимално навътре, като все още задържаме дъха си, държим така няколко секунди и стягаме мускулите. След това отново прибираме корема, без да вдишваме все още и повтаряме цялата процедура. Преди да си поемете въздух трябва да приберете корема три пъти. Това се брои за едно повторение. Препоръчително е на ден да правим по 6-7 повторения.

Вижте как Христина Парова демонстрира упражнението:

View this post on Instagram

Така…. Явно и аз трябва да правя дихателните упражнения, защото талията се е поразвалила малко. Ето за това ще се гмурнем заедно в това предизвикателство. Ще съм рамо до рамо с вас всеки един ден ! Днес показвам и дихателните упражнения, които трябва да правим задължително само СУТРИН И ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НА ГЛАДНО! Ако ги правите с пълен стомах ще се появят болки и тежест ниско в корема! За една бройка се счита едно пълно издишване. Издишваме целия въздух, задържаме дъха си (нито вдишване, нито издишване има по време на процеса), след което гълтаме корема на вътре (бавно) задържаме малко и стягаме коремните мускули! Правим го три пъти, след което можем да си поемем въздух, отново издишваме и правим пак три гълтания и стягания. И така поне по 5-6 повторения!!! Потренирайте тези два дни и започваме в понеделник без ОПРАВДАНИЯ!!!!!!! АЗ лично се вълнувам много! Приятен уикенд приятели 😘 #HP #hpchallenge #hpteam #start #13.01.2020 #40dayschallenge #show #yourbody #bestbody #fitchallenge #loveyourself #lovemyself #selflove #loveyou #selfcare #mentalhealth #breathe #exercise #homefitchallenge #homeworkout #beachbody #is #knockknock #bodygoals #motivation #inspiration #fitnessmotivation #instagram #success #fitlife

A post shared by Hristiana Parova Official (@hrisiparova) on

Според няколко проучвания методът наистина работи, като най-добри резултати се постигат, когато го комбинираме и със здравословно хранене и достатъчна доза движение.

Освен това упражненията помагат и за подобряването на стойката.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети19 ФЕВРУАРИ 2020

Кето 2.0: подобрената версия на известната диета дава по-добри резултати

Предвиждат, че това ще е новата най-популярна диета

Диети18 ФЕВРУАРИ 2020

Плодове и зеленчуци, които са по-полезни консервирани

Спестете си време, като използвате тези продукти консервирани

Диети17 ФЕВРУАРИ 2020

В случай, че не сте добри в спазването на диети

Тези няколко трикове, ще ви помогнат

Диети10 ФЕВРУАРИ 2020

Как да избегнем напълняването около 30-те си години

Периодът между 25 и 34 години е критичен за жените, които често напълняват видимо точно тогава