Здраве & Фитнес : Фитнес09 ОКТОМВРИ 2017

Почивайте повече, за да постигнете мечтаната форма

4-те грешки, които саботират перфектното тяло, въпреки усилените тренировки

Фитнес и здравословно хранене са най-правилният път към мечтаното тяло и всички знаем добре това.

Започваме усилено да тренираме, но дори след месеци не виждаме очаквания резултат. Оказва се, че има няколко основни грешки, които масово всички допускаме, а именно в тях се крие разковничето на добрата форма. Кои са те, специалистите отговарят:

Трябва поне месец, за да видите резултат от тренировките

Не се храним правилно
Ако тренирате много, апетитът ви е повишен. Но това не означава, че трябва да го утолявате с мазни и сладки неща, а с протеини и въглехидрати. Другата грешка, която дамите масово допускат е, да спазват строги диети. Специалистите обаче са категорични, че мечтаното тяло се постига не само с тренировки, но и с достатъчно храна. Така че, хранете се качествено, и засищайте глада си с плодово смути, протеинов шейк за възстановяване или малко полезни мазнини под формата на ядки.

Натоварваме се прекалено у дома

Всяка млада дама, която вече има семейство, гледа да е максимално изпълнителна в офиса, във фитнес залата, а след това и да се представи като перфектната домакиня. И обикновено с охота се залавя за най-сложните задачи, с идеята, че ще изгори повече калории. Експертите обаче са категорични, че това само може да навреди на уморените мускули и крие риск от нараняване. Така че се придържайте към по-леки дейности, като например да сготвите или да сгънете прането и оставете на половинките си да ви помагат за по-тежките задачи.

Как да оформим желаното тяло? Ето съветите от треньорите!

Не си почиваме
Едно от нещата, които масово всички допускат, когато искат бързо да влязат във форма, е да тренират всеки ден. По този начин обаче, не позволяват на тялото да се възстанови. Дори да тренираме по шест дни в седмицата, е важно да оставим време на мускулите да отпочинат. Това важи дори в случаите тренировката да е твърде кратка. А добрата почивка се получава с хубаво разтягане, почивка и достатъчно сън, както и полезна храна.

Програма: Супер тяло за 1 месец?

Почиваме си прекалено много
Всички знаем, че най-много калории се изгарят с една добра тренировка веднага след събуждане, преди кафето и закуската. Масово обаче забравяме, че активността ни след това е също толкова важна. Ето защо, не бива да се отдаваме на почивка и да легнем на дивана, отдавайки се на четене или на някой филм. Експертите са категорични, че след упражненията е важно да извършваме леки дейности, тъй като това е отличен начин да подобрим кръвообращението и да подпомогнем възстановяването на мускулите.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес19 АПРИЛ 2018

Най-добрите упражнения за по-стегнато тяло и повече сила

Овладейте тези шест движения, за да станете перфектно изваяна машина

Фитнес13 АПРИЛ 2018

Джесика Бийл: Тренировките ме спасяват в ежедневието

Актрисата споделя как е открила баланса в живота си

Фитнес12 АПРИЛ 2018

8-те упражнения, които жените над 40 трябва да правят

Йога, планкове и кардио са разковничето на добрата форма

Фитнес11 АПРИЛ 2018

Защо килограмите не са важни?

Причината да заложите на фитнеса, а не на диетите