Плосък корем само за 10 минути на ден

Няколко упражнения, които можем да правим и в домашни условия

За да бъдем горди със себе си на плажа, няма как да подминем една от най-важните части на тялото си – коремчето. Затова редом с упражненията за стегнато дупе, трябва да наблегнем и на тези за средната зона.

Признаваме си, всички се сещаме за проблемите с тялото ни в последния момент и имаме нужда от спешни мерки. Освен, че минаваме на ефективна диета, която бързо да се отрази на визията ни, пием всякакви напитки, които се борят с подуването, но и подбираме възможно най-бързо действащите упражнения. И то в домашна обстановка!

Мисия по-тънки бедра с 10-минутни упражнения

Ние открихме идеалната тренировка за корем, която отнема не повече от 10 минути. Всички имаме по толкова, така че момичета, стягайте се и правете следните движения всеки ден, за да видите съвсем скоро желания ефект. При нас действа, а при вас?

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес28 ЯНУАРИ 2020

Тренировка за стегнат корем с един "уред" - възглавница

Със сигурност имате всичко нужно за тази тренировка, така че не се приемат извинения

Фитнес24 ЯНУАРИ 2020

10 варианта планкове, по-ефективни от оригиналното упражнение

Обратен планк е любимият ни вариант на популярното движение

Фитнес20 ЯНУАРИ 2020

15 минути и един стол - само това е нужно за една добра тренировка

Тренировка, подходяща за всички дами с малко време... и с поне един стол вкъщи.

Фитнес16 ЯНУАРИ 2020

Как да отслабнем в областта на бедрата

Стягащи упражнения и много кардио са печелившата комбинация