Здраве & Фитнес : Фитнес28 ФЕВРУАРИ 2019

Няколко начина да изгорим 100 калории

Дори и да звучи трудно и скучно, изгарянето на 100 калории може да се постигне по много интересни начини.

100 калории се изяждат много лесно, малко по-трудно се изгарят. Затова пък има тези лесни начини да изразходваме изядените калории, без нужда от екипировка.

100 калории на ден няма да ни дадат тялото на Хайди Клум. Но пък ако всеки ден изхабяваме по толкова можем и да влезем в тези дънки, които искаме от толкова отдавна.

Когато преследваш желаната фигура, всичко, което можеш да направиш допълнително, прави разлика. За да отслабваш, трябва да си осигуриш калориен дефицит – тоест да изхабяваш повече енергия, от колкото консумираш.

Ето няколко нестандартни и лесни начина да изхабим калориите, без да има нужда от екипировка и излишно мъчение. 

Разходка

Французойките казват, че това е единственото упражнение, което трябва да правим, за да подържаме фигура. Тяхната формула е два пъти на ден по 20 минути вървене.

Ако и това ви се струва твърде много, то добрите новини са, че 100 калории можеш да изгориш и само с 15 минути вървене. Най-често хората изхабяват по 7 калории на минута разходка.

Френските момичета и тайната “je ne sais quoi”

Качване на стълби

За подобно време изкачване на стълби можем да изгорим същото количество. Само 10 минути обикаляне по етажите, ще свърши работа, за да достигнем лимита, който поставихме.

Сготви вечерята

Приятна мисъл е да знаеш, че докато приготвиш храната си, можеш да изгориш калориите, които ще погълнеш. За 35 минути рязане на продукти, изхабяваш 100те от тях.

Свежа салата с паста и скариди

Танцувай фламенко

Казват, че когато танцуваш си по-щастлив. Ако е така, страхотно, защото за 15 минути забавление ще изгориш калориите, които искаш.

Прави секс

Това е любим начин на всички да правим кардио. 23 минути от приятното забавление ще ти изгори 100 калории.

 

А вие кой начин да отслабвате ще си изберете?

Летните тела се правят през зимата

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес21 МАРТ 2019

Кога е най-доброто време от деня да тренираме?

Някои казват сутрин, други следобед, кога всъщност е най-добре?

Фитнес18 МАРТ 2019

Безплатни трикове за стегнати крака

Достъпни за всяка жена, те наистина имат видим ефект

Фитнес12 МАРТ 2019

Подходящият спорт според дневната ви рутина

Спортът заема важна част от деня ни - нека бъде правилният.

Фитнес07 МАРТ 2019

Разтягане след тренировка - нужно ли е?

Ето какви са причините да трябва да отпускаме мускулите си след тренировка с малко разтягания.