Любимото упражнение на Джей Ло за плосък корем

Личният треньор на звездата разкри на какво се дължи перфекто оформената й коремна преса

Джей Ло е еталон за перфектна визия за много жени и мъже и това се дължи на стегнатите й крака и перфектно оформения й корем.

Всичко това обаче се дължи не само на гена й, но и на много упоритост и тренировки. Латино звездата следва стриктна фитнес програма, която включва различни упражнения за всички зони на тялото й.

Извайте дупе като на Джей Ло

Лопес тренира под зоркия поглед на своя личен треньор Дейвид Кирш, а той сподели и любимото й упражнение, на което се дължи стегнатата й коремна преса. За него не ви трябват никакви по-специални уреди, само една медицинска топка, благодарение на която оформянето на корема става много по-бързо. То е лесно за изпълнение и у дома. Ето как:

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес12 ФЕВРУАРИ 2019

Фитнес вторник: 8 леки упражнения за бременни

Подходящи са за поддържане на формата в първото и второто тримесечие

Фитнес05 ФЕВРУАРИ 2019

Фитнес вторник: Йога за гъвкавост

Една кратка и много ефикасна практика с която ще разпуснете от напрежението

Фитнес29 ЯНУАРИ 2019

Фитнес вторник: Йога за стегнато дупе и корем

Отново се доверете на #YogaWithAdriene

Фитнес08 ЯНУАРИ 2019

Фитнес вторник: Йога за добро храносмилане

Идеална за моментите, когато сте прекалили с похапването