Как да не ви доскучава на пътеката за бягане?

4 проверени съвета

Как да не ви доскучава на пътеката за бягане?

Дори и плейлистът ви вече да не помага, има как да освежите минутите (о, може би е дори час) на пътеката за бягане.

Защото, признайте си, понякога може да бъде наистина досадно.

Редувайте интензивни натоварвания.

5 минути бързо ходене с 5 минути бягане. Този подход ще увеличи ефективността на тренировката и няма да я превърне в монотонна.

Какви са ползите от тичането?

Не просто гледайте любимия си сериал – превърнете това в игра.

Например сключете облог със себе си – всеки път, когато видите любимия си герой на екрана, включвате на програма „изкачване на хълм“. Всеки път, когато видите отрицателния герой в сериала – преминавате към нормален режим. Така времето ви на пътеката гарантирано ще мине незабелязано!

Как да не ви доскучава на пътеката за бягане?

Уверете се, че имате поставена конкретна цел!

Трябва ясно да разбирате какво искате да постигнете по време на тренировката, в противен случай няма да имате достатъчно мотивация да се задържите дълго на пътеката. Напомняме ви, че без кардио тренировки, излишните килограми ще си отидат много бавно. Например, кажете си, че трябва да пробягате 5 км и дори и не си помисляйте да напуснете залата преди да сте ги избягали. Целта, разбира се, трябва да бъде реалистична.

Наблюдавайте приятелите си по „нещастие“ (т.е. – „това ли сме ние: същите отчаяни спортни фенове“).

Например, изчислявайте колко хора днес са дошли в залата с дълъг клин, и колко с къс. Това занимание е достатъчно безсмислено, но то наистина убива време.

Дали бягащата пътека е опасен уред?

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

20-минутна тренировка за тяло като на модел
Фитнес11 НОЕМВРИ 2020

20-минутна тренировка за тяло като на модел

Нина Дапър показва как поддържа фигурата си от вкъщи

15-минутна тренировка за двойки
Фитнес05 НОЕМВРИ 2020

15-минутна тренировка за двойки

Идея за лесна и забавна тренировка

Стапяме едновременно вътрешната и външната част на бедрата с 10 минути упражнения у дома
Фитнес29 ОКТОМВРИ 2020

Стапяме едновременно вътрешната и външната част на бедрата с 10 минути упражнения у дома

Сбогуваме се с бричовете и приветстваме слабите крака

Топ 10 на диетите за 2019
Фитнес20 ОКТОМВРИ 2020

Кратки тренировки за тонус и добро настроение

Всички се правят за по няколко минути у дома