Фитнес вторник: Йога за добро храносмилане

Идеална за моментите, когато сте прекалили с похапването

Празниците приключиха и е много вероятно все още да се чувствате подути и преяли. Вместо да гладувате или да прекарате часове в изтощителни тренировки, ви предлагаме да опитате 13 минутна йога, която ще ви помогне да храносмилате добре и да се отървете от подуването и тежестта.

Фитнес вторник: 5-минутна тренировка за корем

Идеята е, чрез някои пози и определени движения да направите “вътрешен масаж” на червата си, като по този начин стимулирате перисталтиката и забързате метаболизма си.

Ето и как да изпълнявате йога практиката: 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес27 МАРТ 2020

Back to Basics: Най-добрите ретро тренировки, които ще ви върнат назад във времето

Влезте във форма със Синди Крауфорд, Били Банкс и Джейн Фонда

Фитнес25 МАРТ 2020

Изгаряме 500 калории за 45 минути с баре тренировката

За минимално време изгорете множество калории

Фитнес24 МАРТ 2020

30-секундните тренировки, които лекарите препоръчват да правим

Няма как да се извините, че нямате достатъно време

Фитнес21 МАРТ 2020

12 минути йога за успокоение на душата

Тази лесна практика ще раздвижи и отпусне тялото ви, като в същото време успокои ума