Фитнес вторник: Йога за добро храносмилане

Идеална за моментите, когато сте прекалили с похапването

Празниците приключиха и е много вероятно все още да се чувствате подути и преяли. Вместо да гладувате или да прекарате часове в изтощителни тренировки, ви предлагаме да опитате 13 минутна йога, която ще ви помогне да храносмилате добре и да се отървете от подуването и тежестта.

Фитнес вторник: 5-минутна тренировка за корем

Идеята е, чрез някои пози и определени движения да направите “вътрешен масаж” на червата си, като по този начин стимулирате перисталтиката и забързате метаболизма си.

Ето и как да изпълнявате йога практиката: 

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес11 ЮНИ 2019

Срамувам се да тренирам във фитнес салон - какво да правя?

Проучване показва, че 65% от жените избягват да тренират във фитнес салони, защото се страхуват да не ги обсъждат.

Фитнес07 ЮНИ 2019

12 вида планк упражнения, които тренират цялото тяло

Може да ги правим навсякъде и по всяко време

Фитнес04 ЮНИ 2019

Кейт Хъдсън в перфектна форма 8 месеца след раждането

Актрисата влезе във форма за отрицателно време

Фитнес25 МАЙ 2019

Можем ли да отслабнем с разходки?

Спорът за това дали разходките са помощници в отслабването, или не продължава