Фитнес вторник: Йога за добро храносмилане

Идеална за моментите, когато сте прекалили с похапването

Празниците приключиха и е много вероятно все още да се чувствате подути и преяли. Вместо да гладувате или да прекарате часове в изтощителни тренировки, ви предлагаме да опитате 13 минутна йога, която ще ви помогне да храносмилате добре и да се отървете от подуването и тежестта.

Фитнес вторник: 5-минутна тренировка за корем

Идеята е, чрез някои пози и определени движения да направите “вътрешен масаж” на червата си, като по този начин стимулирате перисталтиката и забързате метаболизма си.

Ето и как да изпълнявате йога практиката: 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес15 АВГУСТ 2019

Тренировки без тежести за дупе и крака от фитнес инфлуенсърите

Всяка една от тях можете да направите навсякъде и не изискват никакво оборудване

Фитнес12 АВГУСТ 2019

Бути йога - забавният начин да отслабваме

Не, името не идва от думата "booty"

Фитнес02 АВГУСТ 2019

Инста-вдъхновение за по-тънка талия

Избрахме няколко много добри комплекса с упражнения, които се изпълняват в домашни условия

Фитнес31 ЮЛИ 2019

Кардио тренировките, които не изискват уреди

И са по-добри от джогинга