Фитнес вторник: Йога за стегнато дупе и корем

Отново се доверете на #YogaWithAdriene

Тази тонизираща 30-минутна тренировка ще ви върне енергията и ще ви помогне да стегнете най-проблемните зони: дупето и корема.

Най-хубавото в случая е, че говорим за йога, тоест не е необходимо да тренирате до припадък, за да работите за коремните и седалищните мускули. Тази йога практика ще ви направи и по-гъвкави, но най-вече по-тонизирани и отърсени от стреса и напрежението.

Ето и как да я изпълните: 

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Здраве & Фитнес21 ФЕВРУАРИ 2019

Летните тела се правят през зимата

За да изглеждаме добре на плажа, трябва да се подготвим още от зимата. Летните тела изискват време, да започнем с подоготовката сега.

Фитнес12 ФЕВРУАРИ 2019

Фитнес вторник: 8 леки упражнения за бременни

Подходящи са за поддържане на формата в първото и второто тримесечие

Фитнес05 ФЕВРУАРИ 2019

Фитнес вторник: Йога за гъвкавост

Една кратка и много ефикасна практика с която ще разпуснете от напрежението

Фитнес08 ЯНУАРИ 2019

Фитнес вторник: Йога за добро храносмилане

Идеална за моментите, когато сте прекалили с похапването