Фитнес вторник: Йога за стегнато дупе и корем

Отново се доверете на #YogaWithAdriene

Тази тонизираща 30-минутна тренировка ще ви върне енергията и ще ви помогне да стегнете най-проблемните зони: дупето и корема.

Най-хубавото в случая е, че говорим за йога, тоест не е необходимо да тренирате до припадък, за да работите за коремните и седалищните мускули. Тази йога практика ще ви направи и по-гъвкави, но най-вече по-тонизирани и отърсени от стреса и напрежението.

Ето и как да я изпълните: 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес25 ЮНИ 2019

Тренировките на Кейт Бекинсейл не са от най-типичните

... понякога звездата тренира с коза на гърба си, понякога пък си носи тоалетна чиния във фитнеса

Фитнес20 ЮНИ 2019

Най-доброто упражнение с тежести за повдигнато дупе

Инструкторът на Ким Кардашиян споделя

Фитнес18 ЮНИ 2019

Наръчник за тренировките навън през лятото

Ако хубавото време ви изкушава за една добра тренировка, вижте какво трябва да знаете преди това

Фитнес11 ЮНИ 2019

Срамувам се да тренирам във фитнес салон - какво да правя?

Проучване показва, че 65% от жените избягват да тренират във фитнес салони, защото се страхуват да не ги обсъждат.