Здраве & Фитнес : Фитнес12 ОКТОМВРИ 2016

5 лесни упражнения за плосък корем след раждането

Как да възвърнете перфектната форма

След раждането загубата на килограми за някои дами се случва много по-бавно, отколкото при други. Едно обаче е сигурно, всички имат проблем с прибирането на корема.

Експертите са категорични, че това е най-трудната част при възвръщането на формата след като се появи бебето. Понякога каквото и да правим, така и не успяваме да видим мечтаната талия. Фитнес треньорите обаче са категорични, че именно със следните упражнения ще възвърнете бързо тялото си!

Коремна преса

1

Няма как да подминем добре познатата коремна преса. От легнало положение, сложете ръце зад глава, сгънете краката в коленете на 90 градуса и започнете да вдигате раменете към коленете. Направете 3 серии от по 20 повторения.

Планк

2

В последно време т.нар. упражнение „планк“ придоби все по-голяма популярност. И има защо! Само с няколко секунди до минута-две на ден, вие ще постигнете резултати, за които само можете да мечтаете. С него не само ще стопите паласките, но и ще заздравите цялото тяло, ще укрепите долната част на гърба и бедрата.
Застанете в позиция за лицеви опори, със свити лакти под прав ъгъл. Тялото ви трябва да е изправено, образуващо права линия от главата до петите. Задръжте в тази позиция толкова дълго, колкото успеете!

Ножици

3

Това упражнение е страхотно за долната част на корема, която при много дами е най-трудна за стпяване. В легнала позиция, с ръце от двете страни на бедрата и леко повдигнати рамене, повдигнете крака и започнете да ги кръстосвате един над друг в бързо темпо. Направете 3 серии от по 20 повторения.

Вдигане на краката от лег

4

Повдигане на крака от лег се изпълнява лесно. Лягаме на пода, поставяме ръцете си встрани от тялото с длани към пода и повдигаме двата крака едновременно, като се стремим при движението те да останат събрани и да не ги сгъваме в колената. Опитваме се максимално да натоварим коремните мускули. Правим 3 серии по 15 повторения.

Кръстосан алпинист

5

Застанете в позиция за лицеви опори, стегнете корема си, и изнесете лявото си коляно странично покрай десния си лакът, върнете в начална позиция и веднага изнесете дясното коляно странично покрай левия ви лакът! Това е едно повторение, като всички 15 повторения се изпълняват без прекъсване между тях.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес01 АПРИЛ 2020

7-минутна тренировка против целулит

За да я направите ви, трябват само леки тежести

Фитнес29 МАРТ 2020

Табата тренировки, ако разполагате с 4, 12 или 40 минути

Тренировки за бързо стягане на тялото и тонус

Фитнес27 МАРТ 2020

Back to Basics: Най-добрите ретро тренировки, които ще ви върнат назад във времето

Влезте във форма със Синди Крауфорд, Били Банкс и Джейн Фонда

Фитнес25 МАРТ 2020

Изгаряме 500 калории за 45 минути с баре тренировката

За минимално време изгорете множество калории