5 фитнес мантри от Рита Ора

“Вече не тренирам до пълно изтощение”, разкрива певицата

Рита Ора има фигура, на която казваме браво. С истински женски извивки, но перфектно оформена с помощта на достатъчно спорт.

Затова се поровихме за нейните фитнес мантри и ето кои пет правила й помагат да поддържа перфектната си визия.

1. Тренирайте в свой собствен ритъм

Рита е фен на интервалните тренировки. Тренира по час или два, зависи колко време има. Но вече не се пресилва. “Преди тренирах до пълно изтощение, но се научих да следвам собствения си ритъм. Промяната е в това, че след фитнес вече се чувствам пълна с енергия, а не смазана от умора.”

2. Открийте какво ви мотивира

“Понякога се будя сутрин и нямам капка желание да отида във фитнеса. Тогава гледам снимки на жени като Дженифър Лопес и Кейт Бекинсейл, които изглеждат жестоко. И си казвам, че ако те могат да постигнат такива резултати, значи мога и аз!”

Рита Ора остана само по кожена пола за Lui

3. Стремете се да бъдете здрави, а не слаби

“Не започнах да тренирам, за да слабея”, казва Рита. “Целта ми беше да подобря издръжливостта си, което ми е особено нужно на сцената. Не се фокусирайте върху това да сте слаби. Целта ви трябва да бъде да сте здрави и силни.”

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес15 АВГУСТ 2019

Тренировки без тежести за дупе и крака от фитнес инфлуенсърите

Всяка една от тях можете да направите навсякъде и не изискват никакво оборудване

Фитнес12 АВГУСТ 2019

Бути йога - забавният начин да отслабваме

Не, името не идва от думата "booty"

Фитнес02 АВГУСТ 2019

Инста-вдъхновение за по-тънка талия

Избрахме няколко много добри комплекса с упражнения, които се изпълняват в домашни условия

Фитнес31 ЮЛИ 2019

Кардио тренировките, които не изискват уреди

И са по-добри от джогинга