5 фитнес мантри от Рита Ора

“Вече не тренирам до пълно изтощение”, разкрива певицата

Рита Ора има фигура, на която казваме браво. С истински женски извивки, но перфектно оформена с помощта на достатъчно спорт.

Затова се поровихме за нейните фитнес мантри и ето кои пет правила й помагат да поддържа перфектната си визия.

1. Тренирайте в свой собствен ритъм

Рита е фен на интервалните тренировки. Тренира по час или два, зависи колко време има. Но вече не се пресилва. “Преди тренирах до пълно изтощение, но се научих да следвам собствения си ритъм. Промяната е в това, че след фитнес вече се чувствам пълна с енергия, а не смазана от умора.”

2. Открийте какво ви мотивира

“Понякога се будя сутрин и нямам капка желание да отида във фитнеса. Тогава гледам снимки на жени като Дженифър Лопес и Кейт Бекинсейл, които изглеждат жестоко. И си казвам, че ако те могат да постигнат такива резултати, значи мога и аз!”

Рита Ора остана само по кожена пола за Lui

3. Стремете се да бъдете здрави, а не слаби

“Не започнах да тренирам, за да слабея”, казва Рита. “Целта ми беше да подобря издръжливостта си, което ми е особено нужно на сцената. Не се фокусирайте върху това да сте слаби. Целта ви трябва да бъде да сте здрави и силни.”

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес06 ДЕКЕМВРИ 2019

Фитнесът на Дуа Липа е микс от много разнообразни тренировки

Певицата редува пилатес, бокс, йога, спининг и HIIT

Фитнес03 ДЕКЕМВРИ 2019

Кардио упражнения, вдъхновени от бокса за бързо отслабване

Пробвайте любимия начин за трениране на Бела Хадид и Адриана Лима

Фитнес30 НОЕМВРИ 2019

Защо екстровертите по-бързо влизат във форма

Няколко са причините по-затворените дами да не могат да постигнат мечтаните килограми

Фитнес22 НОЕМВРИ 2019

Много ефективно извайване на красиви крака, без уреди

Тези 10 движения активират абсолютно всички мускули на краката