5 фитнес мантри от Рита Ора

“Вече не тренирам до пълно изтощение”, разкрива певицата

5 фитнес мантри от Рита Ора

Рита Ора има фигура, на която казваме браво. С истински женски извивки, но перфектно оформена с помощта на достатъчно спорт.

Затова се поровихме за нейните фитнес мантри и ето кои пет правила й помагат да поддържа перфектната си визия.

1. Тренирайте в свой собствен ритъм

Рита е фен на интервалните тренировки. Тренира по час или два, зависи колко време има. Но вече не се пресилва. “Преди тренирах до пълно изтощение, но се научих да следвам собствения си ритъм. Промяната е в това, че след фитнес вече се чувствам пълна с енергия, а не смазана от умора.”

2. Открийте какво ви мотивира

“Понякога се будя сутрин и нямам капка желание да отида във фитнеса. Тогава гледам снимки на жени като Дженифър Лопес и Кейт Бекинсейл, които изглеждат жестоко. И си казвам, че ако те могат да постигнат такива резултати, значи мога и аз!”

Рита Ора остана само по кожена пола за Lui

3. Стремете се да бъдете здрави, а не слаби

“Не започнах да тренирам, за да слабея”, казва Рита. “Целта ми беше да подобря издръжливостта си, което ми е особено нужно на сцената. Не се фокусирайте върху това да сте слаби. Целта ви трябва да бъде да сте здрави и силни.”

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Топ 10 на диетите за 2019
Фитнес20 ОКТОМВРИ 2020

Кратки тренировки за тонус и добро настроение

Всички се правят за по няколко минути у дома

30-минутна тренировка за по-бърз метаболизъм
Фитнес16 ОКТОМВРИ 2020

30-минутна тренировка за по-бърз метаболизъм

Жената, която е тренирала Дженифър Лорънс, ни носи идеи за днешната тренировка

Забравете за безсънието с помощта на... розов шум
Фитнес14 ОКТОМВРИ 2020

Можем ли да тренираме преди лягане?

Извинението "твърде късно е за тренировки" все пак не се оказва валидно

100-годишната история на пилатеса
Фитнес11 ОКТОМВРИ 2020

30 минути табата за цялото тяло

Едно фитнес предизвикателство за уикенда