Режимът на Елизабет Олсън за “Отмъстителите”

Как актрисата успя да се раздели с излишните мазнини и натрупа мускулна маса

Елизабет Олсън вече има два филма от поредицата “Отмъстителите” зад гърба си, но е категорична в решението си да стане още по-стегната и с добре оформени мускули.

За целта актрисата се е доверила на диетолога Филип Голя, който й помага да загуби телесните мазнини и да ги превърне с мускули. “Тя беше съсредоточена върху телесния състав”, казва д-р Голя, известен диетолог и основател на G-Plans. “Мазнините са леки, пухкави и заемат много място, а мускулите са плътни и не заемат много място. Тя искаше да бъде мускулеста, здрава и атлетична, и наистина го постигна“.

28-годишната Олсън е искала да придобие специфична визия на тялото. “В най-новия филм на “Отмъстителите” тя по-скоро показва мускули. Има повече релеф на корема и раменете, постигната е по-добра V-образна форма на гърба, а талията и раменете са много по-тесни.”

Тренировката на Алисия Викандер за Tomb Raider

Олсън тренира изключително много за екшъна, но д-р Голя подчертава, че храненето и сънят са ключът към по-доброто тяло, а не упражненията. “Тренировките са страхотни, но най-важното, което трябва да запомните за тях е, че те ви правят по-слаби, но не ви правят по-силни”, казва той. “Това, което ви прави по-силни e в кухнята и спалнята. Уверете се, че се храните правилно и спите достатъчно“.

За Олсън това означава седем до осем хранения на ден, без глутен, млечни продукти или мая. Тя започва деня си с чаена лъжичка бадемово масло и конфитюр преди тренировка и след това за закуска – с протеиново смути или яйца със зеленчуци, риба или пиле със салата за обяд и друга риба за вечеря, като между храненията има леки закуски от плодове, зеленчуци и твърдо сварени яйца.

И малката сестра Олсън се сгоди

Д-р Голя препоръчва по-мазни риби като сьомга, лаврак, черна треска или пъстърва, които са особено добри за вечеря, тъй като действат успокояващо на нервната система. Олсън има и още една, съвсем лека закуска за преди сън – една супена лъжица мед или пречистен карамел, за да си набави желязо. “То пренасочва кислорода към червените кръвни клетки, за да й даде повече енергия и издръжливост на сутринта”, каза той.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети23 АВГУСТ 2019

Жените пълнеят на корем от алкохол и липса на протеини

Променете начина си на живот, за да се радвате на изваяна фигура. Ето как да го направите

Диети10 АВГУСТ 2019

Полезна закуска за различните зодии

Палачинки, сандвич или френски тост? Ето какво да изберете:

Диети09 АВГУСТ 2019

10 храни, които се борят с целулита

Включете следните продукти, за да се сдобиете с перфектно дупе

Диети08 АВГУСТ 2019

Лесни и свежи хапки до 150 калории

Заложете на здравословните плодове и няма да съжалявате