Здраве & Фитнес : Диети12 АВГУСТ 2020

Правилата за диетата на почивка

Правете тези неща на ваканцията, за да не се върнете вкъщи с повече килограми от нужното

Правилата за диетата на почивка

Няколко практични съвета за храненето, които ни помагат да прекараме ваканцията приятно, без да съжаляваме, когато се приберем после и се качим на кантара.

Не, няма да ви казваме да се откажете от десертите, опитването на нови неща и питиетата през почивката (макар че това несъмнено помага). По време на ваканцията всеки иска да разпуска, да провери какво новото място му предлага… а това през голяма част от случаите означава да си похапваме малко повече.

Какво да правим, ако сме нарушили диетата през уикенда

Правилата за диетата на почивка

Затова и е нормално по време на лятната отпуска да забравим за диетите и режимите. За съжаление, след  това често се прибираме вкъщи, качваме се на кантара и установяваме, че цифрата бързо е пораснала.

За да минимализираме този ефект, трябва да следваме няколко съвета от експертите. 

Мисия възможна: Красива кожа в горещините

Не яжте нищо два часа преди лягане

Това е правило, което трябва да спазваме винаги, но го забравяме особено много на почивките. Каквито и преживявания да ви очакват през вечерта, потърсете начин да планирате дейностите си, така че яденето и пиенето на калоричните коктейли да се случва поне два часа преди лягане.

Разхождайте се след вечерята

Представете си го така – вечеряли сте на приятен ресторант с красива гледка, а след хапването се разхождате с половинката или семейството из улиците на града, който сте избрали да посетите, докато нощният бриз ви разхлажда. Не звучи никак зле нали?

С добавянето на такива разходки всяка вечер, можем да помогнем на тялото си по-бързо да усвои храната и едновременно с това ще изгорим допълнителни калории.

Като цяло е важно да си подсигурим достатъчно активности през ваканцията – дълги разходки, плуване и танцуване са сред опциите, които едновременно ни позволяват да изгаряме повече калории и да се забавляваме.

Бронзов тен през цялото лято преди и след почивката в няколко стъпки

Пийте много вода

Алкохолът и по-мазната и солена храна кара тялото ни да се обезводни, а когато сме на чуждо място невинаги спазваме толкова ефективно здравословните си навици. Затова се подсигурете, че пиете достатъчно вода през деня особено когато смятате да прекарате няколко часа на плажа.

Заменете един от десертите за деня с плодове

Все пак няма вълшебен трик – дори и да ни се иска да ядем по три-четири десерта на ден, без да качваме килограми, това не би било възможно. За да намалите изкушението, поръчвайте си плодова салата в ресторанта вместо десерт или хапвайте праскова или друг любим летен плод за следобедна закуска.

Как да се освободим от мислите за работата по време на почивка

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Когато тялото ни подсказва, че е време да променим диетата
Диети23 СЕПТЕМВРИ 2020

Когато тялото ни подсказва, че е време да променим диетата

Ако забелязвате някой от тези седем симптома, значи организмът ви се опитва да ви изпрати предупредителен знак

Типичните грешки на една "здравословна" закуска
Диети10 СЕПТЕМВРИ 2020

Типичните грешки на една "здравословна" закуска

Или още от капаните на храненето по време на диета

Това са петте най-ефикасни диети в света
Диети31 АВГУСТ 2020

Мързеливият кето режим - работи ли?

По-лесен, но също толкова ефективен вариант като кето режимът - твърде хубаво да е истина?

Диетата Пеган комбинира най-доброто от известните режими за хранене
Диети23 АВГУСТ 2020

Диетата Пеган комбинира най-доброто от известните режими за хранене

Комбинацията между палео и веган се оказва една от най-ефективните