Диети24.11.2017

Приберете корема, докато спите

Ето кои храни се борят с подуването, за да се събудите по-леки на сутринта

Подуването на корема за много жени е проблем, с който не могат да се справят дори с помощта на хапчетата.

Той се наблюдава и при момичета, които тренират ежедневно и могат да се похвалят с перфектни тела. Оказва се, че подуването може да се дължи на редица фактори, включително на консумацията на сурови зеленчуци, на преработени и опаковани храни, на приема на газирани напитки, но може да се дължи и на хранителна алергия. И както храната може да причини подуването, така и тя може да го облекчи. Ето осем храни, които да хапвате, за да се спасите от този проблем през нощта (за най-добри резултати ги вземайте поне няколко часа преди лягане).

Чай срещу подуване на корема

Чесън
Този продукт доказано помага за храносмилането, но за да извлечете голямата част от ползите, е най-добре да се яде сурово. Добавяйте го настъргано към своето ястие или го погълнете с вода.

Банани
Плодовете са богати на калий, който помага да се регулират нивата на натрия в организма. Те също така са богати на разтворими фибри, които могат да помогнат както за намаляване на подуване, така и да ви помогнат за запека.

Авокадо
Авокадото съдържа още повече калий от бананите, което ги прави по-ефективни в борбата срещу задържането на вода. Те са също така идеален помощник в работата на храносмилането.

Алоето помага срещу подут корем и излишни килограми

Копър
Наскоро стана ясно, че тази храна помага на момичетата да се отърват от целулита, а вече е ясно и, че намалява подутия корем. Семената от копър съдържат съединение, което може да отпусне спазмите в стомашно-чревния тракт, а това от своя страна спомага за премахването на газовете. Страхотен вариант е да пиете чай със семена от копър веднага след хранене, за да облекчите подуването.

Целина
Целината е естествен диуретик, който спомага за намаляване на задържането на течности.

Диня
Колкото и странно да ви звучи, добрата хидратация помага при подуването на корема. Е, динята има водно съдържание над 91% и освен това е добър източник на калий.

Силата на традиционните български чайове

Аспержи
Аспержите са силно питателна и нискокалорична храна, което означава, че са е задължително допълнение към вашата диета. Също така са и естествен диуретик, което означава, че ще ви освободи от задържането на вода.

Джинджифил
Джинджифилът е известен като карминалин, който по фантастичен начин се справя с облекчаване на стомашните болки, с подуването и излишните газове.

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Идеалното смути е с по-малко въглехидрати

Няколко варианта, които ви гарантират страхотна закуска по всяко време на деня

Как да запазите килограмите по Коледа

Диетолозите съветват да наблегнем на следните пет храни:

Как да разберете дали имате хранителна алергия

Какви са симптомите и на какво да обърнете внимание

Какво трябва да знаем за рака на кожата

Специалистите от клиника Derma-Act ни дават повече информация по въпроса

Миенето на зъбите намалява риска от рак?

Ново проучване дава индикации, че добрата хигиена е още по-важна, отколкото сме си представяли

Напитките, които ще ви спасят от празничното преяждане

В канелата се крие тайната на перфектната форма около тежките трапези

Как Сиара свали килограмите след раждането

Певицата отново заложи на изпитания режим, с който свали 27 кг за 4 месеца

Гладът за сладко издава от какво има нужда тялото ни

През зимата все по-често посягаме към въглехидратите. Каква е причината?

Диетата, с която ще победим сезонната депресия

Всички посягаме към сладкото, за да си оправим настроението, но ефектът всъщност е обратен

Защо е толкова полезно да си лягаме по едно и също време?

Добрият режим на сън ни прави по-умни, по-щастливи и дори засилва метаболизма

Какво се случва с тялото ни на сутринта след препиване

Кръвната захар пада рязко, имунната ни система не функционира достатъчно добре

Витаминозно смути и супа срещу махмурлук

Ето как да облекчите гаденето и главоболието дори след най-тежката нощ