Здраве & Фитнес : Диети09 СЕПТЕМВРИ 2018

Какво е правилото „От 8 до 8“ и защо е добре да го следваме

Отслабването и здравето на червата са някои от ползите

Правилното хранене, което води до балансирано тегло и до запазване на здравето продължава да набира популярност.

Но интермитентното хранене е сред най-предпочитаните режими за отслабване в момента. То подобрява метаболизма и стимулира хормона на растежа. Принципът на работа на този тип диета стъпва на идеята, че тялото използва натрупаните мазнини като енергия и именно така изхабява излишните.

Храненето по правилото „От 8 до 8“ има много ползи за здравето, включително намалява мазнините, ограничава възпаленията в организма и дори намалява признаците на стареене – т.е. прави една малка, но чудесна корекция в начина на живот. Интерминентното гладуване за период от 12 часа има много ползи за здравето – презарежда имнунитета и възстановява работата на червата.

Нисковъглехидратните диети скъсяват живота, доказа науката

Според изследванията има значение какво ядете и кога го ядете – от това зависи баланса на кръвната захар и здравето на червата ви. Именно погрешният начин на хранене в това отношение пречи на нарастването на полезните бактерии в стомашно-чревния тракт.

Интерминентното 12- часово гладуване не е толкова трудно, колкото ви звучи. В крайна сметка в 8 от 12-те часа може да спите. Единственото предизвикателство е да бъдете дисциплинирани по отношение на времето за хранене. Опитайте се да закусвате в 08:00 ч и да вечеряте най-късно в 20:00 ч. Този тайминг би трябвало да е постижим за всички. Благодарение на този начин на хранене ще усетите лекота веднага, ще удължите живота си и ще подобрите вида на кожата си. Освен това последно хранене в 20:00 ч работи чудесно за циркадния ритъм на тялото ви.

Ако два-три пъти седмично в продължение на два месеца се храните по правилото „От 8 до 8“ , ще се радвате на трайни резултати.

Хранят се, а не пълнеят: как го правят французойките

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети19 СЕПТЕМВРИ 2019

Как изглежда здравословното меню през есента?

Бърз гайд за здравословно хранене през новия сезон

Диети17 СЕПТЕМВРИ 2019

"Здравословните храни", които тайно са по-вредни и от понички

Кое ви се яде повече - донъти или мюсли? Разликата между двете се оказва не чак толкова голяма

Диети11 СЕПТЕМВРИ 2019

Здравословно бананово суши за закуска

Това лесно хапване може да се приготви в различни варианти, като тези с шоколад ще станат любими и на децата

Диети06 СЕПТЕМВРИ 2019

Петдневен есенен детокс със супа

Успокоява, изчиства и подготвя тялото за зимата