Здраве & Фитнес : Диети19 СЕПТЕМВРИ 2019

Как изглежда здравословното меню през есента?

Бърз гайд за здравословно хранене през новия сезон

Дойде новият сезон и с него трябва да се измени и дневната ни диета.

Според всички специалисти най-добре е да се храним със сезонни плодове и зеленчуци и да съобразяваме цялото си меню според времето от годината. Затова ако до сега сме хапвали повече леки храни, през есента това се променя.

Вече ни трябват повече мазнини, с които да подготвим тялото си за по-студените дни, но и едновременно с това не трябва да прекаляваме още с месото. Изборът ни за плодове и зеленчуци също леко намалява и трябва да се погрижим да си осигуряваме всички нужни минерали и витамини с правилния подбор на продукти.

Петдневен есенен детокс със супа

Затова подготвихме примерен хранителен план за сезона, който е одобрен както от съвременните диетолози, така и от поддръжниците на китайската медицина. Ако спазвате подобен режим, ще приемате в перфектен баланс от всички нужни хранителни групи и по-лесно ще поддържате добра фигура.

Закуска: овесени ядки

Накиснете овесените ядки в мляко от предишната вечер и на сутринта ги стоплете. Добавете отгоре ядки по избор, мед и канела. Ако искате да го направите още по-вкусно, можете да добавите супена лъжица варена тиква – звучи странно, но е много вкусно. Така това хранене има перфектният баланс между въглехидрати, протеини и мазнини.

Обяд: Буда Бол

Ястието, познато като Буда Бол, се прави буквално от всичко налично, смесено в едно. Дайте основа на яденето си с някакъв вид зърнена култура – елда, киноа или ориз, след това добавете боб или нахут, пресни зеленчуци и по желание дресинг.

Вечеря: зеленчукова супа

За вечеря ни трябва нещо леко, затова направете бърза супа с всички налични зеленчуци, които можете да намерите. Това ядене е енергийна бомба с много витамини и минерали.

“Здравословните храни”, които тайно са по-вредни и от понички

Между храненията можете да похапвате енергийни барчета, но е препоръчително вие да сте си ги направили, за да знаете какво има в тях. Друг бърз снак е печената тиква с орехи и мед и печения сладък картоф.

Препоръчително е сега да пиете повече билкови чайове – те не само ще притъпят чувството ви за глад, но ще стабилизират имунната система и ще ви заредят с още полезни вещества.

Два вида фибри ни помагат да бъдем здрави и слаби

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети14 ОКТОМВРИ 2019

Отслабване с интервален прием на въглехидрати

Този режим редува висок с ограничен прием на въглехидрати, в зависимост от активността ни през деня

Диети13 ОКТОМВРИ 2019

Безглутеновата диета подобрява секса

Интересно проучване ни дава съвет как да подобрим здравето и сексуалния си живот

Диети11 ОКТОМВРИ 2019

4 детокс храни, които да включим в ежедневното си меню

Те ще подобрят резултатите от диетата и ще подсилят имунната ви система