Здраве & Фитнес : Диети19 СЕПТЕМВРИ 2019

Как изглежда здравословното меню през есента?

Бърз гайд за здравословно хранене през новия сезон

Дойде новият сезон и с него трябва да се измени и дневната ни диета.

Според всички специалисти най-добре е да се храним със сезонни плодове и зеленчуци и да съобразяваме цялото си меню според времето от годината. Затова ако до сега сме хапвали повече леки храни, през есента това се променя.

Вече ни трябват повече мазнини, с които да подготвим тялото си за по-студените дни, но и едновременно с това не трябва да прекаляваме още с месото. Изборът ни за плодове и зеленчуци също леко намалява и трябва да се погрижим да си осигуряваме всички нужни минерали и витамини с правилния подбор на продукти.

Петдневен есенен детокс със супа

Затова подготвихме примерен хранителен план за сезона, който е одобрен както от съвременните диетолози, така и от поддръжниците на китайската медицина. Ако спазвате подобен режим, ще приемате в перфектен баланс от всички нужни хранителни групи и по-лесно ще поддържате добра фигура.

Закуска: овесени ядки

Накиснете овесените ядки в мляко от предишната вечер и на сутринта ги стоплете. Добавете отгоре ядки по избор, мед и канела. Ако искате да го направите още по-вкусно, можете да добавите супена лъжица варена тиква – звучи странно, но е много вкусно. Така това хранене има перфектният баланс между въглехидрати, протеини и мазнини.

Обяд: Буда Бол

Ястието, познато като Буда Бол, се прави буквално от всичко налично, смесено в едно. Дайте основа на яденето си с някакъв вид зърнена култура – елда, киноа или ориз, след това добавете боб или нахут, пресни зеленчуци и по желание дресинг.

Вечеря: зеленчукова супа

За вечеря ни трябва нещо леко, затова направете бърза супа с всички налични зеленчуци, които можете да намерите. Това ядене е енергийна бомба с много витамини и минерали.

“Здравословните храни”, които тайно са по-вредни и от понички

Между храненията можете да похапвате енергийни барчета, но е препоръчително вие да сте си ги направили, за да знаете какво има в тях. Друг бърз снак е печената тиква с орехи и мед и печения сладък картоф.

Препоръчително е сега да пиете повече билкови чайове – те не само ще притъпят чувството ви за глад, но ще стабилизират имунната система и ще ви заредят с още полезни вещества.

Два вида фибри ни помагат да бъдем здрави и слаби

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети06 АПРИЛ 2020

7 храни, които ви карат да ядете повече

Скоро след като сте хапнали, се чувствате по-гладни и от преди

Диети05 АПРИЛ 2020

Звездите с най-здравословен начин на живот

Нина Добрев, Джесика Алба и още от най-стриктните момичета в Холивуд

Диети02 АПРИЛ 2020

Сара Джесика Паркър поддържа фигурата си с хамптънската диета

Това е единствената диета, която актрисата поддържа

Диети31 МАРТ 2020

Лимон в кафето - работи ли новият начин за отслабване?

Да, звучи като много необичайна комбинация, но струва ли си да я пробваме?