Здраве & Фитнес : Диети01 ФЕВРУАРИ 2019

6 храни, които се борят с мазнините на корема

Да ги включите в менюто си е първата стъпка към мечтаните плочки

Плоският корем със сигурност е резултат от много усилия в залата и ограничения в храненето, но това не трябва да ви отказва. Все пак трябва да започнете от някъде, ако бленувате за стегнат корем, а най-лесният начин е да включите тези 6 храни в ежедневното си меню и съвсем скоро ще забележите разликата.

Пресните сокове, които горят най-много калории

#1 Краставици. Те се борят с подуването на стомаха заради съдържащия се в тях флавоноиден квецетин, който действа противовъзпалително. Освен това, краставиците съдържат впечатляващите 96% вода, с което допълнително хидратирате организма си.

#2 Банани. Освен че са богати на калий (борещ се със задържането на течности), бананите съдържат и устойчива скорбяла, която спада към полезните въглехидрати или с други думи ви държи сити по-дълго време. Не на последно място, бананите стимулират черния дроб да влезе във фаза на горене на мазнини.

2 супер напитки за супер бърз метаболизъм

#3 Фенел. Той действа много добре на храносмилателната система, особено ако страдате от някакво заболяване или възпаление на червата – колит, гастрит и т.н. Много подходящ е като добавка към зелената слата вечер.

#4 Аспержи. Един много подценяван зеленчук, който съдържа антиоксиданти и се счита за естествен диуретик, като така помага на тялото да се отърве от натрупаните токсини.

#5 Йогурт. Има ли смисъл да описваме ползите? Високо съдържание на протеин, както и на бактерия, регулираща чревната флора и не на последно място, йогуртът се бори с подутия и раздразнен стомах.

#6 Сливи. Приемайте по 4-5 сливи на ден, за да регулирате подутия стомах и да забързате метаболизма си.

Бонус съвет: Хидратирайте се! Не забравяйте да пиете много вода, чай и пресни сокове, за да сте хем сити, хем детоксикирани.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети19 СЕПТЕМВРИ 2019

Как изглежда здравословното меню през есента?

Бърз гайд за здравословно хранене през новия сезон

Диети17 СЕПТЕМВРИ 2019

"Здравословните храни", които тайно са по-вредни и от понички

Кое ви се яде повече - донъти или мюсли? Разликата между двете се оказва не чак толкова голяма

Диети11 СЕПТЕМВРИ 2019

Здравословно бананово суши за закуска

Това лесно хапване може да се приготви в различни варианти, като тези с шоколад ще станат любими и на децата

Диети06 СЕПТЕМВРИ 2019

Петдневен есенен детокс със супа

Успокоява, изчиства и подготвя тялото за зимата