Здраве & Фитнес : Диети01 ФЕВРУАРИ 2019

6 храни, които се борят с мазнините на корема

Да ги включите в менюто си е първата стъпка към мечтаните плочки

Плоският корем със сигурност е резултат от много усилия в залата и ограничения в храненето, но това не трябва да ви отказва. Все пак трябва да започнете от някъде, ако бленувате за стегнат корем, а най-лесният начин е да включите тези 6 храни в ежедневното си меню и съвсем скоро ще забележите разликата.

Пресните сокове, които горят най-много калории

#1 Краставици. Те се борят с подуването на стомаха заради съдържащия се в тях флавоноиден квецетин, който действа противовъзпалително. Освен това, краставиците съдържат впечатляващите 96% вода, с което допълнително хидратирате организма си.

#2 Банани. Освен че са богати на калий (борещ се със задържането на течности), бананите съдържат и устойчива скорбяла, която спада към полезните въглехидрати или с други думи ви държи сити по-дълго време. Не на последно място, бананите стимулират черния дроб да влезе във фаза на горене на мазнини.

2 супер напитки за супер бърз метаболизъм

#3 Фенел. Той действа много добре на храносмилателната система, особено ако страдате от някакво заболяване или възпаление на червата – колит, гастрит и т.н. Много подходящ е като добавка към зелената слата вечер.

#4 Аспержи. Един много подценяван зеленчук, който съдържа антиоксиданти и се счита за естествен диуретик, като така помага на тялото да се отърве от натрупаните токсини.

#5 Йогурт. Има ли смисъл да описваме ползите? Високо съдържание на протеин, както и на бактерия, регулираща чревната флора и не на последно място, йогуртът се бори с подутия и раздразнен стомах.

#6 Сливи. Приемайте по 4-5 сливи на ден, за да регулирате подутия стомах и да забързате метаболизма си.

Бонус съвет: Хидратирайте се! Не забравяйте да пиете много вода, чай и пресни сокове, за да сте хем сити, хем детоксикирани.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети23 МАРТ 2019

Диетата "фактор Ф" ще ни вкара във форма за лятото

Може ли това да е лесната за следване диета, която винаги сме търсили?

Диети13 МАРТ 2019

Как никога да не сме гладни с по-малко храна

Ако опитвате да ограничите количеството храна, която консумирате, тези съвети ще ви помогнат.

Диети11 МАРТ 2019

Храните, които помагат на сърцето ни

Похапвайте тези храни, за да се радвате на здраво сърце.

Диети23 ФЕВРУАРИ 2019

Алкохол и диета? Мисия възможна!

Разберете по колко и какво може да пиете, и пак да се отървете от досадните килограми