Здраве & Фитнес : Диети07 ЯНУАРИ 2019

5 неща, общи за всички диети

Кои са златните правила, на които се основава всяка една диета?

Нисковъглехидратна, високомазнинна, 90-дневна и още един куп различни диети съществуват в момента. Независимо коя сте изпробвали или коя се каните да опитате, има няколко златни правила, които важат за абсолютно всяка една диета, за да бъде успешна тя.

№1 Ограничете (или напълно спрете) приема на преработени храни.

Колкото по-обработена е една храна, толкова по-бързо тя се разгражда от организма ви и съответно толкова по-бързо огладнявате. Здравните експерти неслучайно препроръчват да се приемат повече сурови плодове и зеленчуци, както и пълнозърнести продукти, за да може организмът да използва повече енергия (калории) да обработи храната и така да бъде сит за по-дълго време.

7 храни, които ви карат да ядете повече

№2 Приемайте повече вода и течности

Любопитен факт (който може би ви е известен): когато сме гладни или жадни, до мозъка достигат едни и същи сигнали. Това е и причината, много често да хапваме, когато всъщност сме жадни. За да бъде диетата ви успешна, е добре да приемате между 1 и 2 литра вода на ден, в комбинация с чайове, фрешове и смутита. Газираните напитки, алкохола и соковете от кутия, нямат място в менюто ви.

№3 Увеличете приема на протеини

Тайната на протеина е, че захранва мускулите ви, като едновременно с това ви държи сити с часове. Именно затова, диетолозите съветват в диетата ни да присъстват повече храни, богати на протеин като яйца, млечни продукти и разбира се, пилешко месо. По този начин, няма да прибягваме към висококалорийните храни често и ще избегнем спада на енергия, който се получава след техния прием.

5 лесни трикове да ядете по-малко

№4 Повече фибри

Фибрите са от изключително значение, тъй като помагат на метаболизма да работи по-бързо и така той усвоява приетата храна по-добре и се освобождава от токсините и излишните килограми. Освен това, фибрите намаляват риска от сърдечни и ракови заболявания.

12 трика с които ще направите всяко хапване по-здравословно

№5 Не пропускайте движението

Независимо колко стриктно спазвате диетата си, движението е неизменна част от процеса на отслабване. Фитнес, йога, джогинг или просто дълги разходки – каквото и да изберете, ще ви се отрази добре и ще ви помогне да достигнете мечтаните килограми. Комбинирайте диетата със спорт или по-интензивно физическо натоварване, за най-добри резултати.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети14 ЮНИ 2019

4 най-важни правила, които ще ни помогнат да ядем по-малко

Така няма да пълнеем, но и никога няма да гладуваме

Диети13 ЮНИ 2019

Да избегнем капаните при избора на зърнена закуска

Знаехте ли, че някои от тези "здравословни" закуски съдържат над 20% мазнини?

Диети06 ЮНИ 2019

Как да останем слаби и по време на ваканцията

Според изследванията средностатистическият човек трупа между 1 и 2 килограма по време на почивка