Здраве & Фитнес : Диети07 ЯНУАРИ 2019

5 неща, общи за всички диети

Кои са златните правила, на които се основава всяка една диета?

Нисковъглехидратна, високомазнинна, 90-дневна и още един куп различни диети съществуват в момента. Независимо коя сте изпробвали или коя се каните да опитате, има няколко златни правила, които важат за абсолютно всяка една диета, за да бъде успешна тя.

№1 Ограничете (или напълно спрете) приема на преработени храни.

Колкото по-обработена е една храна, толкова по-бързо тя се разгражда от организма ви и съответно толкова по-бързо огладнявате. Здравните експерти неслучайно препроръчват да се приемат повече сурови плодове и зеленчуци, както и пълнозърнести продукти, за да може организмът да използва повече енергия (калории) да обработи храната и така да бъде сит за по-дълго време.

7 храни, които ви карат да ядете повече

№2 Приемайте повече вода и течности

Любопитен факт (който може би ви е известен): когато сме гладни или жадни, до мозъка достигат едни и същи сигнали. Това е и причината, много често да хапваме, когато всъщност сме жадни. За да бъде диетата ви успешна, е добре да приемате между 1 и 2 литра вода на ден, в комбинация с чайове, фрешове и смутита. Газираните напитки, алкохола и соковете от кутия, нямат място в менюто ви.

№3 Увеличете приема на протеини

Тайната на протеина е, че захранва мускулите ви, като едновременно с това ви държи сити с часове. Именно затова, диетолозите съветват в диетата ни да присъстват повече храни, богати на протеин като яйца, млечни продукти и разбира се, пилешко месо. По този начин, няма да прибягваме към висококалорийните храни често и ще избегнем спада на енергия, който се получава след техния прием.

5 лесни трикове да ядете по-малко

№4 Повече фибри

Фибрите са от изключително значение, тъй като помагат на метаболизма да работи по-бързо и така той усвоява приетата храна по-добре и се освобождава от токсините и излишните килограми. Освен това, фибрите намаляват риска от сърдечни и ракови заболявания.

12 трика с които ще направите всяко хапване по-здравословно

№5 Не пропускайте движението

Независимо колко стриктно спазвате диетата си, движението е неизменна част от процеса на отслабване. Фитнес, йога, джогинг или просто дълги разходки – каквото и да изберете, ще ви се отрази добре и ще ви помогне да достигнете мечтаните килограми. Комбинирайте диетата със спорт или по-интензивно физическо натоварване, за най-добри резултати.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети23 МАРТ 2019

Диетата "фактор Ф" ще ни вкара във форма за лятото

Може ли това да е лесната за следване диета, която винаги сме търсили?

Диети13 МАРТ 2019

Как никога да не сме гладни с по-малко храна

Ако опитвате да ограничите количеството храна, която консумирате, тези съвети ще ви помогнат.

Диети11 МАРТ 2019

Храните, които помагат на сърцето ни

Похапвайте тези храни, за да се радвате на здраво сърце.

Диети23 ФЕВРУАРИ 2019

Алкохол и диета? Мисия възможна!

Разберете по колко и какво може да пиете, и пак да се отървете от досадните килограми