Здраве & Фитнес : Диети12 ДЕКЕМВРИ 2018

5 лесни трикове да ядете по-малко

Намалете не само броя порции, но и броя калории

5 лесни трикове да ядете по-малко

Да консумирате по-малко храна не означава да гладувате, а да заблудите себе си или по-скоро мозъка си, че ви е нужно по-малко количество, за да сте сити.

Колко често може да нарушаваме диетата си?

Благодарение на няколко лесни и хитри трикчета, може да намалите както порциите си, така и приеманите калории. По този начин, без драстични диети, ще се отървете от онези досадни 2-3 килограма, които ви делят от перфектната форма.

#Забравете за телефона, телевизора и лаптопа. Докато се взирате в екрана или просто преглеждате Facebook, неусетно приемате повече храна. Причината е, че занимавате съзнанието си с нещо друго (различно от храненето) и така не следите количеството, което изяждате. Този навик е особено вреден вечер, когато седнете пред телевизора с пакет чипс или сладки, които изведнъж се изпаряват.

5 лесни трикове да ядете по-малко

#Организирайте всичко. Когато денят ви е организиран и подреден, няма да имате време, за да се чудите какво ще ядете. Освен това, ще пропуснете и яденето от скука, което най-често се случва следобеда, когато човек е уморен и няма занимание, което да го отклони от похапването.

#Сядайте! Ако се храните прави или още по-зле – вървейки, е много вероятно да не обърнете внимание на количеството храна, която приемате. Подобно на използването на технологиите, яденето в движение ви разсейва. Хранете се седнали и така ще сте фокусирани изцяло върху ястието ви, което също така ви дава възможност и да му се насладите много повече.

12 трика с които ще направите всяко хапване по-здравословно

#Нож и вилица. Според последните проучвания, храненето с прибори намалява с 30% количеството приета храна. Защо? Разрязването на всяка хапка отнема време, а и сигналите, че сте се нахранили, достигат по-бавно до мозъка и съответно драстично намалявате вероятността от преяждане.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Плодовете с най-малко захари
Диети19 ОКТОМВРИ 2020

Плодовете с най-малко захари

Ако внимаваме със захарта, трябва да имаме предвид и фруктозата

Когато тялото ни подсказва, че е време да променим диетата
Диети23 СЕПТЕМВРИ 2020

Когато тялото ни подсказва, че е време да променим диетата

Ако забелязвате някой от тези седем симптома, значи организмът ви се опитва да ви изпрати предупредителен знак

Типичните грешки на една "здравословна" закуска
Диети10 СЕПТЕМВРИ 2020

Типичните грешки на една "здравословна" закуска

Или още от капаните на храненето по време на диета

Това са петте най-ефикасни диети в света
Диети31 АВГУСТ 2020

Мързеливият кето режим - работи ли?

По-лесен, но също толкова ефективен вариант като кето режимът - твърде хубаво да е истина?