Най-добрият начин да отслабнем за лятото

Първата стъпка е да открием реалистична мотивация

Независимо дали ви остават два месеца или десетина дни до ваканцията, има какво да направите за тялото си.

Винаги можете да отделите по малко време за леки упражнения, да пиете повече вода, да намалите захарта или да заложите на храни, които се справят с подуването на корема. Само спазвайте най-важното правило! А то е…

1. Не се поддавайте на драстичните режими

Гладът ще стресира тялото ви и ще забави метаболизма ви. Това означава, че в мига, в който приключите “чудотворната диета” от типа 5-килограма-за-3-дни, ще започнете рязко да връщате теглото си и дори ще качите повече, отколкото сте изгубили. Дори да смятате, че не сте в добра форма и да се паникьосвате от наближаващата отпуска, заложете на здравия разум.

2. Открийте правилната мотивация

Всички сме пленени от грациозните силуети на моделите на Victoria’s Secret. Ние от MissBloom също достатъчно често ви споделяме техните съвети и ви запознаваме с хранителния им режим и тренировките им. Да, те наистина са прекрасно изглеждащи момичета. Но не бива да забравяме и това, че повечето са на 20+, специално подбрани сред хиляди момичета заради издължената си фигура и тънките кости. И освен това, работата им е да изглеждат добре.

Храните, които активират гените на добрата форма

Ако вие сте на 30+, имате две деца и работите по осем часа на ден, няма как да изглеждате като Сара Сампайо. И не е нужно. Не се вкопчвайте в конкретни идеи, повлияни от сайтовете и списанията, като това да станете 50 килограма или да нямате и намек за целулит. Потърсете звездни пример, до които се доближавате. Дженифър Лопес, Салма Хайек, Пенелопе Крус, Кортни Кардашиян… Пълно е с известни жени, които изглеждат прекрасно, без да са размер S.

Не се изтезавайте със снимки на свръхслаби модели, а открийте мотивацията, която ще работи за вас и която ще ви дава реалистичен пример.

Диетологът на Дженифър Лопес споделя тайните си

3. Давайте на тялото си всичко необходимо

Диетите, които напълно изключват определени групи храни, са изключително трудни за поддържане във времето. “Без хляб”, “без сладко”, “без млечни продукти” и т.н. са драстични ограничения, които обикновено се налагат само ако човек има здравословен проблем и това е изричната препоръка на лякаря. Не се подлагайте на подобен стрес. По-добре следвайте тези здравословни и умерени съвети:

– Намалете до минимум бялата захар;
– Спрете алкохола;
– Хранете се в по-малки порции, но по-често;
– На обяд и вечеря задължително яжте салата;
– Избягвайте тежките майонезени дресинги и ги заменете със сехтин и пресен лимонов сок;
– Яжте повече простичка храна и избягвайте преработената;
– Вместо бял хляб и паста, избирайте пълнозърнести.

No-bullshit стратегия за борба с целулита

4. Спортувайте

Разбира се! Изберете движения, които са ви приятни и отговарят на физическата ви кондиция в момента. Ако сте по-скоро начинаещи, започнете с лека гимнастика и винаги загрявайте добре. Не се хвърляйте в изтощителни тренировки. Повярвайте, че дори и малко спорт е по-добре от никакъв и ще ви даде тонус, ще подобри стойката ви, ще стимулира мускулите. Най-важното при спорта е да ви доставя удоволствие, така че с лекота и без много усилия да се превърне в част от живота ви, а не в ударна акция, която приключва в края на август.

Да, това е може би най-важното правило: мисълта за бързи резултати не бива да ви води, колкото и да ви се иска да бъдете слаби на плажа. По-важното е да бъдете здрави, да се движите и храните пълноценно – и да продължите да го правите и след края на отпуската.

Как Блейк Лайвли отслабна 30 килограма

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети26 СЕПТЕМВРИ 2018

Марая Кери свали 22 килограма

Дивата изглежда прекрасно и гордо показва новата си визия

Диети18 СЕПТЕМВРИ 2018

Какво да ядете късно вечер без да пълнеете?

Има няколко вечерни снака, които няма да развалят диетата ви

Диети09 СЕПТЕМВРИ 2018

Какво е правилото „От 8 до 8“ и защо е добре да го следваме

Отслабването и здравето на червата са някои от ползите

Диети06 СЕПТЕМВРИ 2018

Кои сутрешни навици причиняват напълняване?

Оказва се, че не е преяждането, а по-скоро будилникът и социалните мрежи