Всички трикове на Дженифър Анистън за перфектната й форма

Събрахме тайните на звездата за страхотната й фигура

Дженифър Анистън поддържа перфектната си форма вече години наред и всички се питаме как го прави. Oткрихме отговора!

Звездата от сериала “Приятели” Дженифър Анистън вече навърши 50 и все пак успява да поддържа тялото си стегнато и изваяно. Според нея това се дължи на множество малки неща, които прави всеки ден, за повечето от които е разказвала в интервютата си.

Кардио всеки ден

Пред списание “Instyle” тя споделя, че обича да тренира, особено по-интензивни спортове, затова и всеки ден намира време за 40 минути кардио. Любимите й уреди за целта са кростренажорът, велоергометърът и пътеката.

За да разнообразява, често включва и HIIT тренировки. Под ръководството на личния си треньор, Джейсън, от време на време вмъква по 30 минути от интензивните упражнения.

Тренировките от типа boot camp й харесват, но понякога избира пред тях йогата и пилатеса. “Мисля, че разнообразието е важно – трябва да изненадваш мускулите си, за да постигнеш по-добри резултати”, обяснява пред списание “Shape” Анистън.

Постоянството е ключът

Актрисата осъзнава, че колкото и усилия да полага във фитнеса, няма как да задържи резултатите, ако не е постоянна. Но с многото й ангажименти и пътувания, не е никак лесно да вмъква тренировки в графика си. Как се справя? Винаги пътува с тежести от 3.5 килограма в куфара. Така знае, че дори да има много работа, може да направи бърза тренировка в хотела.

Дженифър Анистън издаде тайната на красивата си прическа

Признава, че често си пуска телевизия и прави тренировки с дъмбелите, докато гледа любимите си предавания.

Не се доверява на щурите диети

“Ако се замислиш, диета, която те кара да ядеш само дини всеки ден, няма как да не те накара да отслабнеш”, шегува се звездата. Само че тя осъзнава, че тези екстремни режими не дават резултати, които могат да се задържат за дълго.

Вместо това тя избягва вредните храни и следва идеите на т.нар. “Zone diet”. Това всъщност е много семпло разпределяне на макросите. Всеки ден тя консумира 30% протеини, 40% въглехидрати и 30% мазнини. Същият принцип практикува и Сара-Джесика Паркър.

Има традиции относно закуската

Започва деня си с чаша вода с лимон, което подтиска апетита и подобрява храносмилането. След това продължава със здравословно смути, обогатено с витамини и протеини.

“Правя бързо смути с протеин на прах, спанак, мака, боровинки и витамин С. Не съм много голям фен на закуските, но се възпитах с времето да бъда такава”, каза тя пред “Shape”.

Този нейн придобит навик е полезен, защото, когато имаме закуска, богата на протеини, през останалата част на деня се чувстваме по-сити. В комбинация с голямото количество вода, която всеки ден пие, тя успява да овладява апетита си.

Купонясва, но с мярка

Разбира се, Дженифър Анистън обича да излиза с приятели и да се забавлява навън, но дори тогава не забравя да се грижи за добрата си форма. Затова и избира да пие коктейли с ниско съдържание на захар. Например любимата й напитка маргарита, тя си прави по специална рецепта с по-малко калории.

На гости на Дженифър Анистън и Джъстин Теру

“Общо взето смесваш сребърна текила със сок от лайм и лед. Някои добавят ликьор Cointreau, някои не. Във всеки случай това е по-чист вариант на маргаритата. Без захар, без излишни миксове, без сок от агаве. Аз и без това не харесвам твърде много сладкото”, казва актрисата.

Любимият beauty продукт на Дженифър Анистън струва точно 3 долара

Брад Пит все още мисли за Дженифър

Дженифър Анистън и Адам Сандлър отново са тандем

 

 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве07 ОКТОМВРИ 2019

Фитнесът е особено важен за интровертите

Упражненията ги откъсват от проблемите и подобряват самочувствието

Здраве04 ОКТОМВРИ 2019

Любимата здравословна рецепта на Бионсе

Нейната идея за овесени ядки е много по-различна от това, което сме виждали до сега

Здраве30 СЕПТЕМВРИ 2019

Гладът към тези храни издава, че нещо не е наред с тялото ни

Когато ни се прияде някоя конкретна храна, вероятно тялото ни се опитва да ни каже нещо

Здраве29 СЕПТЕМВРИ 2019

Грешките в готвенето, които забавят метаболизма ни

Не е важно само с какво се храните, но и как го подготвяте