Фитнес09.01.2017

Упражненията на Ирина Шейк за перфектно тяло

Супермоделът поддържа форма само със седем движения у дома

Ирина Шейк вече е в началните месеци на бременността си, но продължава да изглежда феноменално. И това се дължи на стриктната й програма с упражнения.

Супермоделът не забравя да се движи, дори когато е у дома. Или пък в стаята ан поредния хотел. “Прекарвам повечето от времето си в хотелски стаи и понякога е трудно да попаднеш на хотел с хубав фитнес”, казва Шейк. “Беше важно за мен да имам тренировка, която да мога да правя и в стаята си.” И фитнес гуруто Джъстин Гелбанд, с когото работят от осем години е изработил перфектните седем упражнения, за които руската красавица да поддържа форма.

Ето и упражненията:

1-abs-1

Поставете ръцете си върху плоската повърхност на масата, докато сте стъпили на пръстите на краката си. Изпънете дясната ръка право назад, сочейки с лакътя към тавана, докато извъртате тялото си встрани, използвайки коремните мускули за стабилност. Повторете движението и с лявата си ръка. Направете 15-20 повторения.

2-abs-2

Обърнете се с гръб към масата, клекнете с колене под ъгъл от 90 градуса. Повдигнете левия си крак бавно нагоре към гърдите и върнете на земята. Повторете и с другия крак. Направете 15-20 повторения.

3-legs-2

Вземете една възглавница за баланс и свийте леко единия крак в коляното. Вдигнете другия си крак над леглото зад вас и започнете бавно да повдигате. Дръжте с ръцете здраво възглавницата, за да напрегнете мускулите на дупето и бедрата. Направете 15-20 повторения и след това направете същото с другия крак.

4-legs-3

Отново вземете възглавница в двете ръце и поставете левия си крак на леглото зад вас. Започнете да приклякате с другия крак, докато издърпвате възглавницата към гърдите си. Направете 15-20 повторения, след това направете същото и с противоположния крак.

5-squats-1

Заемете изправена позиция пред бюрото с леко свити в коленете крака, докато имате стол зад вас. Краката ви трябва да бъдат поставени плътно един до друг, докато ръцете са изтеглени нагоре към тавана. Започнете да правите клякания, все едно сядате на стола и върнете към изходна позиция. Опитайте се да държите гърба изправен. Направете 15-20 повторения.

6-stretch-1

Легнете по гръб на леглото. Поставете левия глезен върху дясното коляно, и се прегърнете десния крак леко към себе си, поставяйки двете ръце зад бедрото. Започнете да свивате и изпъвате десния си крак нагоре и надолу. Направете 15-20 повторения, след това извършете същото и с другия крак.

7-stretch-3

Легнете по гръб на леглото, като двата ви крака са изпънати напред. Вземете една хавлиена кърпа и сложете левия крак в нея, изтегляйки го нагоре към тавана в ъгъл от 90 градуса. Започнете да движите крака си встрани като балансирате с кърпата и внимавате да има достатъчно съпротивление, за да стегнете мускулите. Направете 15-20 повторения и направете същото и с другия крак.

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Идеалното смути е с по-малко въглехидрати

Няколко варианта, които ви гарантират страхотна закуска по всяко време на деня

Как да запазите килограмите по Коледа

Диетолозите съветват да наблегнем на следните пет храни:

Как да разберете дали имате хранителна алергия

Какви са симптомите и на какво да обърнете внимание

Какво трябва да знаем за рака на кожата

Специалистите от клиника Derma-Act ни дават повече информация по въпроса

Миенето на зъбите намалява риска от рак?

Ново проучване дава индикации, че добрата хигиена е още по-важна, отколкото сме си представяли

Напитките, които ще ви спасят от празничното преяждане

В канелата се крие тайната на перфектната форма около тежките трапези

Как Сиара свали килограмите след раждането

Певицата отново заложи на изпитания режим, с който свали 27 кг за 4 месеца

Гладът за сладко издава от какво има нужда тялото ни

През зимата все по-често посягаме към въглехидратите. Каква е причината?

Диетата, с която ще победим сезонната депресия

Всички посягаме към сладкото, за да си оправим настроението, но ефектът всъщност е обратен

Защо е толкова полезно да си лягаме по едно и също време?

Добрият режим на сън ни прави по-умни, по-щастливи и дори засилва метаболизма

Какво се случва с тялото ни на сутринта след препиване

Кръвната захар пада рязко, имунната ни система не функционира достатъчно добре

Витаминозно смути и супа срещу махмурлук

Ето как да облекчите гаденето и главоболието дори след най-тежката нощ