Стегнете с едно упражнение дупето, бедрата и… вагината

Така ще се радвате на перфектна фигура, но и на повече удоволствие в секса

Надяваме се, вече сте наясно с това, че упражненията на Кегел правят сексуалния ви живот по-добър.

Те са насочени към укрепване на мускулите на тазовото дъно, както и групата на мускулите, които поддържат вашите тазови органи (матката и пикочния мехур), увеличава се сексуалната възбуда и удоволствието от секса.

Тазовото дъно се състои от мускули и тъкани, които затварят таза отдолу и заемат пространството между опашната кост и пубиса. От там идва и неговото название. Те са добре кръвоснабдени, умеят да се стягат и отпускат. Освен това имат особена чувствителност, тъй като в тях се намират много нервни окончания.

kegel def1

Най-лесният начин да разберете кои са тези мускули е следващия път да се прекъснете докато се пишкате. Веднъж научили се да владеете тези мускули, ще се наслаждавате на повишено сексуално удоволствие. За целта ви трябва малко техника, с която да засилите мускулите.

По същество тазовото дъно се разтяга по време на кляканията и костите в долната част на таза се отдалечават една от друга. И запомнете, по време на стягането на мускулите на Кегел, не трябва да се стягат коремните мускули. Има едно упражнение обаче, което стяга освен мускулите на вагината, и дупето, и бедрата.

exercise

Ето как да го изпълнявате:
Застанете с леко разтворени крака на нивото на раменете и пръсти, сочещи навън. Вдишвайте, докато клякате. Почувствайте как костите в долната част на таза се разделечават. Колкото по-ниско клякате, толкова повече разтягате тазовото си дъно. Мускулите на дупето ви трябва да са стегнати, докато се спускате надолу, същото се отнася и за бедрата.

Задръжте. Издишайте и ще почувствате четирите кости в долната част на таза да се стягат. Докато се изправяте бавно нагоре, се съсредоточете върху перинеума.
Направете три серии по 10 повторения.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Фитнес митовете, които пречат на добрата форма

Понякога рано сутрин не е най-доброто време за тренировка

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Планк в 5 степени укрепва и извайва корема

От йога инструктора Челси Скот

Фитнес24 СЕПТЕМВРИ 2019

20-минутните тренировки на моделите

+ Бонус една тренировка само 10 минути

Фитнес18 СЕПТЕМВРИ 2019

Как тренират българските фитнес инфлуенсъри?

Как фитнес инфлуенсърите у нас се грижат за фигурата си, какви са любимите им тренировки и още