Не повече от 42 минути спорт дневно

Останете физически активни по време на изолацията, но без твърде интензивен спорт, предупреждават специалисти

You better work b*tch

Избягвайте твърде дългите и уморителни тренировки по време на карантината, съветват медицински специалисти.

Физическата изнемога може да доведе до негативни резултати. Най-лошият от тях е отслабване на имунната система – нещо, което е особено важно да избегнем в периода на пандемията.

Според учените, над 300 минути активен спорт седмично може да навреди.

Не повече от 42 минути спорт дневно

Това се равнява на около 42 минути спорт на ден.

Вместо това, съветват да тренираме под този праг, но не по-малко от 150 минути на седмица, което прави около 22 минути средно на ден.

Тази физическа активност ни е необходима не само за да поддържаме теглото си в норма, както и мускулния си тонус, но и за да контролираме нивата на стреса.

Два дни седмично пък е добре да правим упражнения с тежести, от които мускулите заякват.

Препоръката е на американските центрове за контрол и превенция на заболяванията (Centers for Disease Control and Prevention), цитирани от USA Today.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес тенденциите през 2020
Фитнес01 ОКТОМВРИ 2020

Пилатес тренировка за по-стегнато тяло и по-добра стойка

Раздвижвания за не повече от 25 минути на ден са напълно достатъчни да постигнем желаните резултати

Тяло като на балерина с тренировка за 15 минути
Фитнес25 СЕПТЕМВРИ 2020

Тяло като на балерина с тренировка за 15 минути

Пресъздаваме ефекта от тренировките на балерините у дома

10-минутна тренировка убиец на мазнини и калории
Фитнес16 СЕПТЕМВРИ 2020

10-минутна тренировка убиец на мазнини и калории

Високо интензивна тренировка за енергичен старт на деня

Нова порция упражнения за стягане на цялото тяло от Instagram
Фитнес14 СЕПТЕМВРИ 2020

Нова порция упражнения за стягане на цялото тяло от Instagram

Няколко по-рядко срещани предложения за следващата ви тренировка