Кардио тренировка със скачане на въже

Независимо дали се връщате към фитнесите или предпочитате да останете у дома, можете да се възползвате от тази тренировка

Кардио тренировка със скачане на въже

Едно от любимите ни спортни занимания като деца е всъщност страхотна кардио тренировка.

Ако добавяме към всяка своя тренировка няколко минути скачане на въже, можем да изгаряме допълнителни 10 калории на минута. Същевременно така оформяме бедрата и дупето, както и малко корема.

В случай че обикновеното скачане е твърде лесно за вас, може да добавите по-затрудняващи движения. Черпим с няколко идеи, заети от фитнес инфлуенсърката Аманда. Видеото, което тя публикува в инстаграм профила си, би било подходящо и за цялостна тренировка, изпълнена единствено с помощта на въже.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

3 тренировки за бързо оформяне на дупето
Фитнес24 МАЙ 2020

3 тренировки за бързо оформяне на дупето

Тренировки, в случай, че разполагате само с 5, 10 или 15 минути

Йога за стегнато дупе
Фитнес14 МАЙ 2020

Йога три пъти седмично за справяне с мигрената и безсънието

Проучване доказа, че йогата едновременно подобрява стойката, помага за имунитета и успокоява тревожността

Плуването подмладява по-добре от козметиката
Фитнес08 МАЙ 2020

5-минутна тренировка за вътрешната част на бедрата

Единственото оборудване, което ви е нужно, е удобна постелка за тренировка

Тренираме като модел на Sports Illustrated и Victoria's Secret: 10-минутна табата тренировка
Фитнес05 МАЙ 2020

Тренираме като модел на Sports Illustrated и Victoria's Secret: 10-минутна табата тренировка

Робин Холцкен показва тренировката, която прави у дома по време на карантината