Фитнес12.10.2017

Как Ирина Шейк си върна формата след раждането

Супермоделът се кълне, че никога не е спазвала диети

Макар съвсем наскоро да роди своята дъщеря, Ирина Шейк вече може да се похвали с безупречна форма. И това е видимо от новата рекламна кампания с нейно участие за Intimissimi. Но как успя да върне перфектното си тяло за толкова кратко време?

Истината е, че тя се дължи не само на добрите й гени, но и на много усилия. И въпреки това, рускинята е категорична, че не се ограничава с храненето си. “Никога не съм спазвала диети. Никога. Даже след раждането. Благодаря на моите родители за хубавите гени. Това не е кокетство – никога нищо не правя специално, за да съм във форма”, разказва Шейк.

Голямото завръщане на Ирина Шейк в Кан

Нищо специално, но все пак полага доста усилия. Тя пие много вода и зелен чай през целия ден, които й помагат да поддържа метаболизма си на ниво. Старае се да хапва предимно здравословни продукти и рядко си позволява хамбургери и сладкиши. “Освен пиле и риба два пъти седмично ям червено месо и хамбургери, но винаг и се старая да балансирам между тренировките и храната”, казва красавицата. “Трябва да се ядат много зеленчуци и да се пият пресни зелени сокове. Също така, трябва да се стои далеч от кафето! Не го харесвам и пия може би веднъж седмично.”

Тя обаче има една хитрина за притъпяване на глада – всяка сутрин стартира деня си с гореща вода с лимон. “Денят ми започва с топла вода с лимон, последвана от овесени ядки с вода, ако нямам овесени ядки ще пия айрян. След това ще отида във фитнеса или на пилатес”, казва Ирина.

Ирина Шейк в перфектна форма месец след раждането

Тя не пропуска тренировките. Посещава фитнес залата поне 3-5 пъти в седмицата. Когато е на път обаче, тя пропуска ден упражнения. Но и на следвашата тренировка дава два пъти повече от себе си. Шейк споделя, че бягането е любимото й упражнение. Винаги, когато има време, денят й започва с 15 минути джогинг. Джогингът е идеален за натоварения график на красавицата. За него не трябва нито фитнес зала, нито специално оборудване. Разбира се, няма как да мине без много кардио упражнения – час на колелото и разтоварващи сесии на боксовата круша, както и пилатес. Между отделните 15-20-минутни сесии, красавицата си позволява няколко минути почивка.

Упражненията на Ирина Шейк за перфектно тяло

Въпреки че не тренира по строго определена схема, Шейк категорично избягва някои упражнения. “Избягвам всичко, свързано с вдигане на тежести. Често се снимам във фотосесии за бельо и бански и не мога да си позволя силно очертани мускули”, признава младата майка.

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Диетата и режимът на супермоделите от 90-те

Кои са златните правила на Синди, Наоми, Клаудия, Хелена и Карла

Диетата за "щастлива вагина"

Има определени храни, които подмомагат женското здраве... там долу

Как Кристен Бел оформя тялото си с микротренировки

"Нямам много време за фитнес, Разполагам с 25 минути, максимум"

Връзката между недоспиването и косопада

Хроничният недостиг на сън влияе на хормоните, а от там и на косата

Как емоциите ни влияят на отслабването

Или защо самотата ни кара да ядем повече и трупаме само на корем?

Стегнете тялото, докато вършите ежедневните неща

Няколко лесни движения ще ви вкарат във форма, без да се налага да тренирате

Най-кратката тренировка с гарантирани резултати

Следвайте програмата на фитнес гуруто Шон Ти и скоро ще видите промяната

Какви упражнения трябва да комбинирате за максимален ефект

Когато тренировката не дава нужния резултат, е време за промяна

Спечелете Мултивитамини Alive! с новата ни игра

Преборете есенната умора и се заредете със сила и енергия

Почивайте повече, за да постигнете мечтаната форма

4-те грешки, които саботират перфектното тяло, въпреки усилените тренировки

Диета за кожата ни: какво да ядем и какво да избягваме

Сбогувайте се с раздразненията, зачервяванията и розацеята веднъж завинаги

Чай против стрес, за успокоение на стомаха и хубава кожа

Настинката не е единствения проблем, който тези напитки решават