Фитнес12.10.2017

Как Ирина Шейк си върна формата след раждането

Супермоделът се кълне, че никога не е спазвала диети

Макар съвсем наскоро да роди своята дъщеря, Ирина Шейк вече може да се похвали с безупречна форма. И това е видимо от новата рекламна кампания с нейно участие за Intimissimi. Но как успя да върне перфектното си тяло за толкова кратко време?

Истината е, че тя се дължи не само на добрите й гени, но и на много усилия. И въпреки това, рускинята е категорична, че не се ограничава с храненето си. “Никога не съм спазвала диети. Никога. Даже след раждането. Благодаря на моите родители за хубавите гени. Това не е кокетство – никога нищо не правя специално, за да съм във форма”, разказва Шейк.

Голямото завръщане на Ирина Шейк в Кан

Нищо специално, но все пак полага доста усилия. Тя пие много вода и зелен чай през целия ден, които й помагат да поддържа метаболизма си на ниво. Старае се да хапва предимно здравословни продукти и рядко си позволява хамбургери и сладкиши. “Освен пиле и риба два пъти седмично ям червено месо и хамбургери, но винаг и се старая да балансирам между тренировките и храната”, казва красавицата. “Трябва да се ядат много зеленчуци и да се пият пресни зелени сокове. Също така, трябва да се стои далеч от кафето! Не го харесвам и пия може би веднъж седмично.”

Тя обаче има една хитрина за притъпяване на глада – всяка сутрин стартира деня си с гореща вода с лимон. “Денят ми започва с топла вода с лимон, последвана от овесени ядки с вода, ако нямам овесени ядки ще пия айрян. След това ще отида във фитнеса или на пилатес”, казва Ирина.

Ирина Шейк в перфектна форма месец след раждането

Тя не пропуска тренировките. Посещава фитнес залата поне 3-5 пъти в седмицата. Когато е на път обаче, тя пропуска ден упражнения. Но и на следвашата тренировка дава два пъти повече от себе си. Шейк споделя, че бягането е любимото й упражнение. Винаги, когато има време, денят й започва с 15 минути джогинг. Джогингът е идеален за натоварения график на красавицата. За него не трябва нито фитнес зала, нито специално оборудване. Разбира се, няма как да мине без много кардио упражнения – час на колелото и разтоварващи сесии на боксовата круша, както и пилатес. Между отделните 15-20-минутни сесии, красавицата си позволява няколко минути почивка.

Упражненията на Ирина Шейк за перфектно тяло

Въпреки че не тренира по строго определена схема, Шейк категорично избягва някои упражнения. “Избягвам всичко, свързано с вдигане на тежести. Често се снимам във фотосесии за бельо и бански и не мога да си позволя силно очертани мускули”, признава младата майка.

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Лесно и полезно е да бъдеш флекситарианец

Този начин на хранене бе обявен за една от трите най-добри диети за 2018 г.

"Heavy metal" детоксът е новата мания в здравословното хранене

Какво представляват тежките метали и защо са опасни, когато се натрупат в организма ни

Защо трупаме мазнини в точно определени зони на тялото

Имате нужда от различен подход в отслабването, според това къде пълнеете най-много

Хапвайте куркума за по-бели зъби

И още няколко храни, които ни гарантират блестяща усмивка

Защо постоянно ви се спи?

Лекарите съветват да обърнете внимание на здравето си

Новата диета на Ким Кардашиян

Риалити звездата заложи на стриктен режим след празниците

Подходящи ли са за вас тренировките с тежести?

Тежести, бягане или упражнения със собствената тежест - изборът зависи от вашето телосложение

Какво трябва да направите преди да започнете диета

Няколко прости правила, които гарантират успех на режима ви

Как кафето с масло ни кара да сваляме килограми

Този сутрешен навик може да убие апетита за часове наред. Научете още:

12 промени в режима, които ще преобразят тялото ни завинаги

Нашият годишен план, който ни гарантира един нов начин на живот

Стегнат корем с упражнения от пилатес и баре

5-минутно видео със суперефективни упражнения

3 прости начина да свалим килограми след празниците

Едно от правилата е да намалите въглехидратите, но без да ги изключвате напълно