Здраве & Фитнес : Фитнес03 СЕПТЕМВРИ 2016

Как да се избавим от мускулната треска

Наблегнете на масажите и на… още упражнения

Как да се избавим от мускулната треска

Ако сте начинаещи в тренировките и сте стриктни в залата, със сигурност в един момент сте се оплакали от болезнена мускулна треска.

При натоварването се причиняват микроскопични наранявания на тъканта и белите кръвни телца се заемат с пораженията, като през това време отделят вещества, които притъпяват болката. Процесът продължава около 36 часа, след които вече започвате да изпитвате болка и посягате към хапчетата. Лекарите обаче съветват да не го правите, защото болката стимулира тялото да възстановява мускулната тъкан. Ето някои алтернативни начини да се справите с болката:

Движение
Да, мускулите ви са чувствителни, но не са наранени. Не използвайте възможността веднага да се хвърлите на дивана. Най-доброто, което може да направите, е да тренирате още. Ако имате сили за стандартна тренировка, то мускулите ви ще се възстановят много по-бързо. Ако пък не можете, тогава поне си направете дълга разходка, но в никакъв случай не изключвайте движението.

sport

Масаж
Масажът ще отпусне мускулите ви и ще ви донесе бързо облекчение. Ако не ползвате услугите на професионален масажист, можете да се опитате да го направите сами вкъщи. Използвайки палците си започнете от най-долната точка на схванатия мускул и след това продължете нагоре, като разтривате с кръгови движения.

Вана
Напълнете ваната с гореща вода и разтворете в нея ароматни соли. Те съдържат магнезиев сулфат, който се абсорбира в кожата и достига до мускулите, редуцирайки възпалението. А самата гореща вана отпуска както духа, така и тялото, а мускулната треска е перфектно извинение за малка доза релакс.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Как да хапваме шоколад и сладолед без угризения а ла Оливия Кулпо
Фитнес14 АВГУСТ 2020

Как да хапваме шоколад и сладолед без угризения а ла Оливия Кулпо

Мис Вселена 2012 разкрива какъв е режимът й, директно от хладилника

Новият бюти тренд - маски за бюст
Фитнес10 АВГУСТ 2020

10-минутна тренировка за стегнат и красив бюст

Правете тези упражнения всяка седмица, за да привличате погледите, когато сте по бански

Подходящият спорт според дневната ви рутина
Фитнес09 АВГУСТ 2020

Подходящият спорт според дневната ви рутина

Спортът заема важна част от деня ни - нека бъде правилният.

25 минути от най-ефективните упражнения за дупе и бедра
Фитнес06 АВГУСТ 2020

25 минути от най-ефективните упражнения за дупе и бедра

Премахваме излишното и стягаме мускулите в областта с няколко от най-добрите движения