Здраве & Фитнес : Диети22 ФЕВРУАРИ 2019

Трикчетата, които да ви спасят от напълняване през уикенда

Кои са най-големите врагове на диетата ви и как да ги “преборите”

Ако цяла седмица сте подлагали организма (и волята!) си на тест, като се органичавали приема на тестени, сладки и твърде солени храни, с настъпването на уикенда сигурно ви се приисква да похапнете нещо вредно, за да се възнаградите за усилията.

Едно парче пица или торта, няма да провалят диетата ви, но когато системно преяждате уикендите, във времето това се отразява както на здравето, така и на теглото ви.

Какво да правим, ако сме нарушили диетата през уикенда

Важно е да знаете кои са онези малки капани, които ви карат да прегрешите и да разберете как да ги избегнете, за да запазите килограмите си.

#Петък: Bye, bye Happy Hour. Питиетата в петък вечер след работа, повреме на Happy hour на повечето заведения, обикновено съдържат много захар и калории. Ниските цени и приятната компания, лесно ще ви подведат да погълнете повече от 1-2 коктейла. По-добре заложете на някоя класика: водка + сода (64 калории), чаша бяло вино (100 калории) или дори джин с тоник (200 калории).

#Събота: Храната за вкъщи. Мързелът ви е налегнал и ви се иска да се излежавате на дивана пред телевизора, докато похапвате вкусна пица? Няма лошо, стига към пицата да не поръчате и крилца, пържени картофи, хапки и други подобни. Проблемът когато си взимате храна за вкъщи, е, че трудно може да прецените колко точно ви е нужно, за да се нахраните.

Когато сте на ресторант, е по-лесно да контролирате порциите си, защото винаги може да промените поръчката си, да откажете нещо или просто да поръчате следващото след като сте се нахранили с първото. Затова или излезте с любимия на заведение (и победете мързела), или следвайте простото правило: салата в комбинация с предястие или едно основно без хляб и десерт.

Как да спрете да преяждате вечер след работа?

#Неделя: Тоталният релакс. Да прекарате деня вкъщи, без да се занимавате дори с домакинска работа, може би ви звучи като почивката от която имате нужда. Проблемът е, че твърде дългото залежаване, ще ви извади от релси и ще промени ритъма, който така усърдно поддържате цяла седмица. С други думи, да не мръднете от дивана ще ви направи още по-лениви, отпуснати и мързеливи, което ще продължите да усещате и в първите дни на новата седмица.

Освен това, липсата на каквото и да е движение, със сигурност няма да ви помогне да поддържате форма, защото вероятността да комбинирате излежаването с някой десерт или чипс, който няма кога и как да изгорите, е много голяма. Решението? Отделете от 2 до 3 часа през които да си починете наистина качествено: направете си чай, пуснете си отпускаща музика, почетете книга. След това обаче, свършете нещо, което отлагате отдавна (като онзи шкаф с дрехи в дъното на гардероба), потренирайте йога или просто се разходете за малко навън.

Бонус съвет: Много важно е и да не забравяте здравословните си навици: закусвайте пълноценно и балансирано и пийте много вода!

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети19 ФЕВРУАРИ 2020

Кето 2.0: подобрената версия на известната диета дава по-добри резултати

Предвиждат, че това ще е новата най-популярна диета

Диети18 ФЕВРУАРИ 2020

Плодове и зеленчуци, които са по-полезни консервирани

Спестете си време, като използвате тези продукти консервирани

Диети17 ФЕВРУАРИ 2020

В случай, че не сте добри в спазването на диети

Тези няколко трикове, ще ви помогнат

Диети10 ФЕВРУАРИ 2020

Как да избегнем напълняването около 30-те си години

Периодът между 25 и 34 години е критичен за жените, които често напълняват видимо точно тогава