Здраве & Фитнес : Диети15 ФЕВРУАРИ 2019

Ползите от диетата Дубров (Интервално хранене)

Режимът позволява хранене само през 8 часа от денонощието

След интервалните тернировки, вече можем да отслабваме с “интервално хранене”.

Другото име на новия режим е диетата “Дубров”, която е базирана на хранене само в определен интервал от деня, след което не се яде нищо.

Създателите на диетата са известният пластичен хирург Тери Дубров и жена му Хедър Дубров. Тяхното правило е хранене само в 8 до 12 часа от денонощието, например от 8 или 10 сутринта до 18:00 ч.

Според експерти, диетата е подходяща за хора, които са склонни към неконтролирано похапване, особено в по-късните часове вечер. Тогава организмът ни вече не изразходва активно калории и енергията лесно се складира под формата на мастни депа.

Диетата “Дубров” се провежда в три етапа:

#1

В първата фаза трябва да “шокирате” организма си като ядете само по 8 часа и гладувате в останалите 16. Препоръчителните храни са с нисък гликемичен индекс, което означава чисти протеини, зеленчуци, малко полезни мазнини, плодове и сложни въглехидрати. Алкохолът е забранен.

#2

Вече можете да увеличите интервала за хранене от 8 часа на 10 или 12. Добавят се още малко сложни въглехидрати и плодове и можете да си позволявате по малко алкохол. Остава се в тази фаза, докато достигнете желаното тегло.

#3

Третата фаза вече не е “диета”, а здравословен режим, който да следвате за постоянно. Пет дни седмично се яде в 12-часов интервал и се гладува в останалите 12 часа. Два дни седмично се яде само в продължение на 8 часа в денонощието и се гладува през останалите 16 часа.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети10 АВГУСТ 2019

Полезна закуска за различните зодии

Палачинки, сандвич или френски тост? Ето какво да изберете:

Диети09 АВГУСТ 2019

10 храни, които се борят с целулита

Включете следните продукти, за да се сдобиете с перфектно дупе

Диети08 АВГУСТ 2019

Лесни и свежи хапки до 150 калории

Заложете на здравословните плодове и няма да съжалявате

Диети07 АВГУСТ 2019

Гарантирано отслабване за една седмица

Фокусирайте се върху това да подобрите храносмилането и тонуса си, приемайте достатъчно протеини + още съвети: