Здраве & Фитнес : Диети02 ЯНУАРИ 2019

“Отслабнах с 60 килограма, но никога не стъпих във фитнеса”

Ашли Хавар спазва няколко прости правила, които й помагат да отслабне драстично

Още на 5-годишна възраст Ашли Хавар осъзнава, че е по-едра от останалите деца.

В детството си се е хранела основно с висококалорична и бърза храна, тъй като родителите й също не са имали изградена култура на здравословно хранене. Едва в пети клас, Ашли се сблъсква със стереотипите на обществото, когато не е избрана за танцьорка в училищна пиеса, защото е “много едра и не е красива”.

„Отслабнах с 15 килограма, а приемах 2000 калории дневно.“

Следват години, в които Ашли е пробвала диета след диета, като всичко е приключвало бързо и безуспешно. На 24 години, нещата се влошават когато тя достига тегло от 130 килограма и най-елементарните движения като да се наведе, предизвикват неистови болки в цялото й тяло.

Тогава Ашли решава да вземе сериозни мерки и вместо драстични диети и изтощителни тренировки в залата, да си създаде здравословни навици, към които да се придържа във времето.

“Обещах да си броя калориите, да намаля порциите си, да готвя по-често у дома и да изключа от менюто си всички напитки освен вода, кафе и чай”, признава Ашли.

Въпреки това, тя не изключва изцяло захарта и въглехидратите от режима си, но се старае да води по-балансиран начин на живот, като намали приема им до минимум. Ашли не крие, че й е трябвало много време да свикне с промяната и новите си навици, но именно търпението и упоритостта са й помогнали.

Ашли дори се е влюбила в готвенето и го е превърнала в свое хоби с което обича често да експериментира. За 14 месеца, тя успява да отслабне с 140 паунда или 63 килограма, а ето и как изглежда дневното й меню:

  • Закуска: Нискомаслен йогурт с мед, канела и малък банан
  • Междинно хранене #1: една порция несолен суров бадем
  • Обяд: бургер с пуешко, марула, домат, горчица и гарнитура моркови с хумус
  • Междинно хранене #2: нискомаслено котидж сирене с микс от горски плодове
  • Вечеря: гриловано пилешко с печени тиквички на фурна

Ключът към успеха на Ашли не е само в здравословното и разнообразно хранене: “Използвах всяка една възможност да се движа, разхождам и да играя навън с дъщеря ми“, казва тя. Никога не е стъпила във фитнеса, но постоянно е търсила начини да стане от дивана и да изразходва енергията си.

След като е достигнала до мечтаното тегло от 65 килограма, Ашли признава, че да го запази е било по-трудно от колкото да отслабне. Това, което я е “спасило” от старите навици, е различният подход към процеса на отслабване: “Много хора се отказват от диетата или режима си, защото е трудно – и това е така! – но замислете се колко по-лесно става всичко, когато отслабнете. Сега се радвам, се мога да тичам, скачам и да си играя с дъщеря си, без да изпитвам болка. Мога да върша толкова много неща с толкова малко усилия!

Снимки от цялата промяна на Ашли ще откриете в галерията. 

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети23 МАРТ 2019

Диетата "фактор Ф" ще ни вкара във форма за лятото

Може ли това да е лесната за следване диета, която винаги сме търсили?

Диети13 МАРТ 2019

Как никога да не сме гладни с по-малко храна

Ако опитвате да ограничите количеството храна, която консумирате, тези съвети ще ви помогнат.

Диети11 МАРТ 2019

Храните, които помагат на сърцето ни

Похапвайте тези храни, за да се радвате на здраво сърце.

Диети23 ФЕВРУАРИ 2019

Алкохол и диета? Мисия възможна!

Разберете по колко и какво може да пиете, и пак да се отървете от досадните килограми