Здраве & Фитнес : Диети06 НОЕМВРИ 2018

„Отслабнах с 15 килограма, а приемах 2000 калории дневно.“

Фитнес блогър от Германия споделя своята суперефективна диета

Смята се, че най-лесният начин да отслабнем, е, като намалим количеството  на приеманите калории.

Оказва се, че този метод далеч не е толкова ефективен. Фитнес блогърът от Германия Неса Шпер (Nessa Sphere) разказва, че нейните опити за отслабване били неуспешни, докато не увеличила калорийния прием от 1600 до 2200 калории на ден. Тя споделя тайната си!

Режимът на Христиана Парова

2000 килокалории на ден е прието, че е нормата за повечето хора. Ако приемате по-малко, започвате да отслабвате, ако приемате повече – обратно, напълнявате. Но това правило не работи винаги, защото всъщност голямо значение има с какво се храните.

„Исках да отслабна и като всички просто започнах да се храня по-малко. Често прескачах закуската, по цели дни не се хранех, но вечер бях толкова изгладняла, че често завършвах деня с повече от една пица. Като цяло консумирах около 1600 калории на ден, но килограмите не изчезваха. Започнах да тичам всеки ден, да правя изтощителни тренировки във фитнеса, но промяна нямаше. Мотивацията ми започваше да изчезва и се обърнах към личен треньор, който да ми помогне“, споделя Неса.

На първо място треньорът ревизирал именно начинът й на хранене. Съставил й план, според който тя трябвало да се храни 5-6 пъти на ден, а съдържанието на всяка от порциите й не трябвало да надвишава 500 kcal. Така общият брой на калориите за целия ден бил около 2000-2500.

„Сега всеки мой ден започва със закуска, храня се на всеки три часа, а вечерята ми е лека. В основата на диетата ми са зеленчуци, богати на фибри, постни протеини, пълнозърнести храни и здравословни  мазнини.“

Примерен ден от диетата на Неса

Закуска (7:00 ч.) – Бъркани яйца с пълнозърнест тост със зеленчуци.

Обяд (10:00, 13:00, 16:00 ч.) – порция пълнозърнести (паста, киноа) или сладък картоф, протеини (пилешко, пуешко, говеждо, сьомга или бяла риба) и зеленчуци на пара или на скара със зехтин.

Вечеря (не по-късно от 20:00 ч.) – пилешко или риба тон със задушени зеленчуци.

Телосложението ви определя как да започвате деня си

„Първите резултати бяха видими след няколко седмици“, казва Неса. – Фигурата ми стана по-стройна, коремът ми стана плосък. Чувствам прилив на сили и енергия, а тренировките ми станаха по-ефективни. Дължа го на диетата ми.“

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети11 СЕПТЕМВРИ 2019

Здравословно бананово суши за закуска

Това лесно хапване може да се приготви в различни варианти, като тези с шоколад ще станат любими и на децата

Диети06 СЕПТЕМВРИ 2019

Петдневен есенен детокс със супа

Успокоява, изчиства и подготвя тялото за зимата

Диети04 СЕПТЕМВРИ 2019

Как изглежда менюто при макробиотичната диета

Предлагаме ви примерно меню и съвети как да следвате диетата

Диети28 АВГУСТ 2019

Най-новата диета с мръсно име е добра за тялото, но и за душата

Представяме ви анти-диетата на Каролин Дуунър