Здраве & Фитнес : Диети06 НОЕМВРИ 2018

„Отслабнах с 15 килограма, а приемах 2000 калории дневно.“

Фитнес блогър от Германия споделя своята суперефективна диета

„Отслабнах с 15 килограма, а приемах 2000 калории дневно.“

Смята се, че най-лесният начин да отслабнем, е, като намалим количеството  на приеманите калории.

Оказва се, че този метод далеч не е толкова ефективен. Фитнес блогърът от Германия Неса Шпер (Nessa Sphere) разказва, че нейните опити за отслабване били неуспешни, докато не увеличила калорийния прием от 1600 до 2200 калории на ден. Тя споделя тайната си!

Режимът на Христиана Парова

2000 килокалории на ден е прието, че е нормата за повечето хора. Ако приемате по-малко, започвате да отслабвате, ако приемате повече – обратно, напълнявате. Но това правило не работи винаги, защото всъщност голямо значение има с какво се храните.

„Отслабнах с 15 килограма, а приемах 2000 калории дневно.“

„Исках да отслабна и като всички просто започнах да се храня по-малко. Често прескачах закуската, по цели дни не се хранех, но вечер бях толкова изгладняла, че често завършвах деня с повече от една пица. Като цяло консумирах около 1600 калории на ден, но килограмите не изчезваха. Започнах да тичам всеки ден, да правя изтощителни тренировки във фитнеса, но промяна нямаше. Мотивацията ми започваше да изчезва и се обърнах към личен треньор, който да ми помогне“, споделя Неса.

На първо място треньорът ревизирал именно начинът й на хранене. Съставил й план, според който тя трябвало да се храни 5-6 пъти на ден, а съдържанието на всяка от порциите й не трябвало да надвишава 500 kcal. Така общият брой на калориите за целия ден бил около 2000-2500.

„Сега всеки мой ден започва със закуска, храня се на всеки три часа, а вечерята ми е лека. В основата на диетата ми са зеленчуци, богати на фибри, постни протеини, пълнозърнести храни и здравословни  мазнини.“

Примерен ден от диетата на Неса

Закуска (7:00 ч.) – Бъркани яйца с пълнозърнест тост със зеленчуци.

„Отслабнах с 15 килограма, а приемах 2000 калории дневно.“

Обяд (10:00, 13:00, 16:00 ч.) – порция пълнозърнести (паста, киноа) или сладък картоф, протеини (пилешко, пуешко, говеждо, сьомга или бяла риба) и зеленчуци на пара или на скара със зехтин.

„Отслабнах с 15 килограма, а приемах 2000 калории дневно.“

Вечеря (не по-късно от 20:00 ч.) – пилешко или риба тон със задушени зеленчуци.

Телосложението ви определя как да започвате деня си

„Отслабнах с 15 килограма, а приемах 2000 калории дневно.“

„Първите резултати бяха видими след няколко седмици“, казва Неса. – Фигурата ми стана по-стройна, коремът ми стана плосък. Чувствам прилив на сили и енергия, а тренировките ми станаха по-ефективни. Дължа го на диетата ми.“

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Петте най-вредни режими за хранене
Диети07 АВГУСТ 2020

Петте най-вредни режими за хранене

Чували сме за всякакви диети, но тези са най-опасните

Шест грешки, които ни карат да загубим желание да тренираме
Диети30 ЮЛИ 2020

Шест грешки, които ни карат да загубим желание да тренираме

Какво ни спира да имаме красива фигура и как да се преборим с проблемите

Ева Лонгория има най-красивия кавалер
Диети27 ЮЛИ 2020

Диетата на Ева Лонгория

Акстрисата разкрива какво е обичайното й ежедневно меню

Идеи за здравословни закуски, подходящи за всеки бюджет
Диети23 ЮЛИ 2020

Идеи за здравословни закуски, подходящи за всеки бюджет

Рецептите са лесни, вкусни, полезни и почти без пари