Меган Маркъл е добро момиче в кухнята

Никакво кафе, много зеленчуци и свежи сокове

Меган Маркъл изглежда винаги перфектно и макар да е на 36 години, тя може да се похвали с много по-младолика и свежа визия от 35-годишната Кейт Мидълтън и 33-годишният принц Хари.

Причината за това се крие в начина й на живот. За щастие, тя обича да говори за това и откровено споделя какво й коства, за да остане в перфектна форма.

С напредване на възрастта се променя и подходът ми. Сега се грижа внимателно и с голямо удоволствие за здравето си, за кожата на лицето и тялото си. И не става дума само за естетични процедури. Това засяга и начина ми на живот – това колко работя, колко спя, какво ям и пия и в какви количества”.

Йогата като начин на живот
Меган започва да прави йога още от дете. Прави асани още от 7-годишна, а нейн учител е майка й, която е йога инструктор. “Не съм генетично слаба. Малко хора са получили подобен дар при раждането си. Затова пък отдавна съм свикнала да спортувам и да спазвам добър режим на хранене. А йогата ми е просто любима. Наследила съм страстта си от мама. Тя е инструктор,” споделя Меган пред сп. Women’s Health.

Златното правило за грима, което Меган Маркъл никога не нарушава

Не пие кафе, а зелени смутита
Докато повечето хора разчитат на кофеина за енергия, Маркъл има друг подход. “Зеленият сок е като философия за мен и приемам храната като лекарство,” казва тя пред Delish.

Тя разчита на зелените сокове и смутита, които я държат бодра през целия ден. “Сутрин си правя следната комбинация: малко ябълка, кейл, спанак, лимон и джинджифил, взимам я с мен по време на работа и отпивам от нея, когато поискам. Това ми дава много повече енергия от чаша еспресо”, обяснява Меган пред Today.

Обожава супер храните
Меган е наясно с това каква храна трябва да приема, за да изглежда и да се чувства добре. Всяка сутрин стартира деня си с купичка акай бери, които са отличен антиоксидант. Задължителните храни, които присъстват в менюто й са банани, семена от чиа и конопени семена.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети14 ЮНИ 2019

4 най-важни правила, които ще ни помогнат да ядем по-малко

Така няма да пълнеем, но и никога няма да гладуваме

Диети13 ЮНИ 2019

Да избегнем капаните при избора на зърнена закуска

Знаехте ли, че някои от тези "здравословни" закуски съдържат над 20% мазнини?

Диети06 ЮНИ 2019

Как да останем слаби и по време на ваканцията

Според изследванията средностатистическият човек трупа между 1 и 2 килограма по време на почивка