Как никога да не сме гладни с по-малко храна

Ако опитвате да ограничите количеството храна, която консумирате, тези съвети ще ви помогнат.

Не е важно само с какво се храним, но и как се храним. С малките трикове, които ще ви споделим, ще можете да се чувстватe по-сити за по-дълго.

Едно от най-големите предизвикателства, когато отслабваме, е да не посягаме към още храна между основните хранения. С няколко малки трика можем да подлъжем тялото си да се чувства по-сито за повече време и така да ограничим излишните калории.

Мислете за тайминга

Най-често на организма са му нужни от 2 до 5 часа, за да обработи храната. Затова опитайте да разпределите закуската, обяда, вечерята и между храненията на 3-4 часа. Ако преди това огладнеете, има възможност въобще да нямате нужда от допълнително нещо за ядене, а просто да се залъгвате. Изпийте една чаша вода и вижте дали това ще ви засити, ако не – тогава може да потърсите някой малък снак.

“Heavy metal” детоксът е новата мания в здравословното хранене

Заредете се с протеини

Както най-вероятно сте чували, протеиновата закуска сутрин засища организма и го подготвя за деня най-пълноценно. Затова и когато се чудите какво да хапнете между храненията, се ориентирайте към нещо с по-високо съдържание на протеин. За да е още по-ефективно, добавете сложни въглехидрати като пълнозърнестите храни, за да потиснете глада за възможно най-дълго.

Винаги една крачка напред

Преди да излезете сложете някаква лека и преносима храна в чантата си, за да сте сигурни, че дори и да нямате достъп до здравословни алтернативи, ще имате нещо, което да засити глада ви.

Полезно може да ви се стори и да си планирате предварително всички ястия за деня си. Така ще знаете с какво количество храна разполагате и ще си я разпределите равномерно.

Топ 20 на храните, които помагат да си слаба

Съсредоточете се върху храненето

Когато започвате да се храните, се фокусирайте само върху това. Не го правете, докато гледате телевизия или преглеждате имейли, или каквото и да е друго нещо, което може да ви разсее.

Седнете спокойно, хапвайте бавно и се наслаждавайте на всяка хапка, така ще се заситите значително по-бързо и няма да преяждате.

Най-добрите фитнес закуски

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети10 АВГУСТ 2019

Полезна закуска за различните зодии

Палачинки, сандвич или френски тост? Ето какво да изберете:

Диети09 АВГУСТ 2019

10 храни, които се борят с целулита

Включете следните продукти, за да се сдобиете с перфектно дупе

Диети08 АВГУСТ 2019

Лесни и свежи хапки до 150 калории

Заложете на здравословните плодове и няма да съжалявате

Диети07 АВГУСТ 2019

Гарантирано отслабване за една седмица

Фокусирайте се върху това да подобрите храносмилането и тонуса си, приемайте достатъчно протеини + още съвети: