Как никога да не сме гладни с по-малко храна

Ако опитвате да ограничите количеството храна, която консумирате, тези съвети ще ви помогнат.

Не е важно само с какво се храним, но и как се храним. С малките трикове, които ще ви споделим, ще можете да се чувстватe по-сити за по-дълго.

Едно от най-големите предизвикателства, когато отслабваме, е да не посягаме към още храна между основните хранения. С няколко малки трика можем да подлъжем тялото си да се чувства по-сито за повече време и така да ограничим излишните калории.

Мислете за тайминга

Най-често на организма са му нужни от 2 до 5 часа, за да обработи храната. Затова опитайте да разпределите закуската, обяда, вечерята и между храненията на 3-4 часа. Ако преди това огладнеете, има възможност въобще да нямате нужда от допълнително нещо за ядене, а просто да се залъгвате. Изпийте една чаша вода и вижте дали това ще ви засити, ако не – тогава може да потърсите някой малък снак.

“Heavy metal” детоксът е новата мания в здравословното хранене

Заредете се с протеини

Както най-вероятно сте чували, протеиновата закуска сутрин засища организма и го подготвя за деня най-пълноценно. Затова и когато се чудите какво да хапнете между храненията, се ориентирайте към нещо с по-високо съдържание на протеин. За да е още по-ефективно, добавете сложни въглехидрати като пълнозърнестите храни, за да потиснете глада за възможно най-дълго.

Винаги една крачка напред

Преди да излезете сложете някаква лека и преносима храна в чантата си, за да сте сигурни, че дори и да нямате достъп до здравословни алтернативи, ще имате нещо, което да засити глада ви.

Полезно може да ви се стори и да си планирате предварително всички ястия за деня си. Така ще знаете с какво количество храна разполагате и ще си я разпределите равномерно.

Топ 20 на храните, които помагат да си слаба

Съсредоточете се върху храненето

Когато започвате да се храните, се фокусирайте само върху това. Не го правете, докато гледате телевизия или преглеждате имейли, или каквото и да е друго нещо, което може да ви разсее.

Седнете спокойно, хапвайте бавно и се наслаждавайте на всяка хапка, така ще се заситите значително по-бързо и няма да преяждате.

Най-добрите фитнес закуски

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети23 МАРТ 2019

Диетата "фактор Ф" ще ни вкара във форма за лятото

Може ли това да е лесната за следване диета, която винаги сме търсили?

Диети11 МАРТ 2019

Храните, които помагат на сърцето ни

Похапвайте тези храни, за да се радвате на здраво сърце.

Диети23 ФЕВРУАРИ 2019

Алкохол и диета? Мисия възможна!

Разберете по колко и какво може да пиете, и пак да се отървете от досадните килограми

Диети22 ФЕВРУАРИ 2019

Трикчетата, които да ви спасят от напълняване през уикенда

Кои са най-големите врагове на диетата ви и как да ги "преборите"