Как никога да не сме гладни с по-малко храна

Ако опитвате да ограничите количеството храна, която консумирате, тези съвети ще ви помогнат.

Не е важно само с какво се храним, но и как се храним. С малките трикове, които ще ви споделим, ще можете да се чувстватe по-сити за по-дълго.

Едно от най-големите предизвикателства, когато отслабваме, е да не посягаме към още храна между основните хранения. С няколко малки трика можем да подлъжем тялото си да се чувства по-сито за повече време и така да ограничим излишните калории.

Мислете за тайминга

Най-често на организма са му нужни от 2 до 5 часа, за да обработи храната. Затова опитайте да разпределите закуската, обяда, вечерята и между храненията на 3-4 часа. Ако преди това огладнеете, има възможност въобще да нямате нужда от допълнително нещо за ядене, а просто да се залъгвате. Изпийте една чаша вода и вижте дали това ще ви засити, ако не – тогава може да потърсите някой малък снак.

“Heavy metal” детоксът е новата мания в здравословното хранене

Заредете се с протеини

Както най-вероятно сте чували, протеиновата закуска сутрин засища организма и го подготвя за деня най-пълноценно. Затова и когато се чудите какво да хапнете между храненията, се ориентирайте към нещо с по-високо съдържание на протеин. За да е още по-ефективно, добавете сложни въглехидрати като пълнозърнестите храни, за да потиснете глада за възможно най-дълго.

Винаги една крачка напред

Преди да излезете сложете някаква лека и преносима храна в чантата си, за да сте сигурни, че дори и да нямате достъп до здравословни алтернативи, ще имате нещо, което да засити глада ви.

Полезно може да ви се стори и да си планирате предварително всички ястия за деня си. Така ще знаете с какво количество храна разполагате и ще си я разпределите равномерно.

Топ 20 на храните, които помагат да си слаба

Съсредоточете се върху храненето

Когато започвате да се храните, се фокусирайте само върху това. Не го правете, докато гледате телевизия или преглеждате имейли, или каквото и да е друго нещо, което може да ви разсее.

Седнете спокойно, хапвайте бавно и се наслаждавайте на всяка хапка, така ще се заситите значително по-бързо и няма да преяждате.

Най-добрите фитнес закуски

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети13 МАЙ 2019

Мързеливият кето режим - работи ли?

По-лесен, но също толкова ефективен вариант като кето режимът - твърде хубаво да е истина?

Диети12 МАЙ 2019

Как да отслабнем, ако имаме фигура тип "круша"

Резките диети само ще забавят метаболизма ви, затова имате нужда от упражнения плюс правилно, но редовно хранене

Диети05 МАЙ 2019

Архетиповата диета разделя жените на четири типа

Според този експерт диетата трябва да е съобразена с характера ни

Диети29 АПРИЛ 2019

Съюзник ли е червеното вино в борбата с килограмите?

Ефектът зависи в огромна степен от това какви количества от божествената напитка си позволяваме