Здраве & Фитнес : Диети26 НОЕМВРИ 2018

Как гладува 52-годишната Хали Бери?

Звездата практикува модерното интервално гладуване, но по собствен начин

За своите 52 години звездата Холи Бери успя да съхрани всичко което й донесе успех в живота – не само своята класа и професионализъм, но и отличната си форма.

Тя не само е сериозна последователка на фитнес тренировките и твърди, че не си представя живота без тях, но и се старае да вдъхновява феновете си с примера си в Instagram. Разбира се, балансираното хранене има специално място в начина й на живот. Наскоро описа особеностите на фастингa (периодично гладуване), които тя е открила за себе си.

Хали и ичният й треньор Питър Лий Томас разказват пред последователите й в Instagram как на практика се случва интервалното гладуване. Питър се придържа към класическата схема 16/8: в продължение на 16 часа се въздържа от храна, като разпределя храненето в следващите 8 часа. Първият му прием на храна се случва в периода между 12 ч. и 14 ч. И съответно след 8 часа (вечер между 20 ч. и 22 ч.) той забравя за пътя към хладилника.

Хали Бери разкри своята фитнес програма

Хали Бери твърди, че също предпочита да пропуска закуската, а първият й прием на храна е около 2 часа след обяд. „Не че не приемам полезни вещества и витамини – просто не ям“, уточнява звездата.

Като млада Хали Бери е била диагностицирана с диабет тип 2. Преди няколко месеца тя сподели с феновете си в Instagram, че спазва популярната кето диета. „Тъй като съм диабетик, в по-голямата част от живота ми се налага да внимавам какво ям и всъщност следвам кето начин нa хранене. Ненавиждам думата „диета“ и ви съветвам да го наричате начин на живот или начин на хранене, а не диета. Кето е начин на хранене с ниско съдържание на въглехидрати, което позволява бързото изгаряне на мазнини. Смятам, че по този начин се забавя и процеса на стареене. Освен това този начин на хранене ви позволява да контролирате и апетита си, ставате по-енергични, по-концентрирани и паметта се подобрява.“

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети14 ЮНИ 2019

4 най-важни правила, които ще ни помогнат да ядем по-малко

Така няма да пълнеем, но и никога няма да гладуваме

Диети13 ЮНИ 2019

Да избегнем капаните при избора на зърнена закуска

Знаехте ли, че някои от тези "здравословни" закуски съдържат над 20% мазнини?

Диети06 ЮНИ 2019

Как да останем слаби и по време на ваканцията

Според изследванията средностатистическият човек трупа между 1 и 2 килограма по време на почивка