Хали Бери разкри своята фитнес програма

Актрисата спортува пет пъти седмично и залага на кето диетата

За своите 51 години, Хали Бери се отличава със своята феноменална фигура. Тя винаги е полагала грижи за визията си, но от началото на годината се е амбицирала да постигне съвършенство.

Всеки петък в своя профил в Instagram тя пуска пост с хаштаг #FitnessFriday, в който говори за упражненията, които прави в ежедневието си. А ние бяхме повече от щастливи да разберем, че можем да ги изпълняваме и у дома.

Петте правила за красота на Хали Бери

Актрисата е категорична, че не е необходимо да посещаваме фитнес залата или да имаме специален треньор, за да тренираме дори бокс. Достатъчно е да вземем гирички или обикновени бутилки вода в ръце и да започнем с тренировката.

За да се научи как най-бързо и лесно да влезе във форма у дома, на помощ й идва личният й треньор Питър Лий Томас, който един вид се явява и треньор на всичките й 2,6 млн. почитатели. Двамата заедно практикуват бокс, муай-тай, както и упражнения за сила и кондиция. И въпреки крехката си осанка, Хали не се притеснява от дъмбели и нахъсано попива всякакви нови техники. Актрисата спортува усилено пет дни в седмицата и треньорът е категоричен, че става все по-силна, издръжлива и мотивирана.

“Независимо дали става дума за нова тренировка, нов план за хранене или за опит да правим йога или медитация, ние сме се превърнали в общество, пристрастено към бързите поправки корекции и искаме резултати на мига. Напълно разбирам това чувство. Да намериш енергия, за да продължиш, когато не виждаш големи резултати, трудно се постига и може да бъде много обезкуражаващо,“ споделя актрисата под свой пост в Instagram.

Колко опасна е диетата на Кортни Кардашиян?

Ето защо Хали редовно споделя с почитателите си колко труд и време й е коствало постигането на определен напредък в йогата, бокса или дадено упражнение от ежедневните й тренировки и успява да мотивира всяко едно момиче, което я следва в социалните мрежи. Ако някой още се съмнява, перфектно оформеното й тяло е доказателството, че си заслужава и не трябва да се отказваме при малките спънки.

Бери споделя още, че режимът й на хранене е от изключителна важност. Тя е болна от диабет и трябва много да внимава с какво се храни. Подобно на Кортни Кардашиян, и Хали се привърженик на кето диетата. “Режимът ми е базиран на високото съдържание на мазнини, умерено на протеини и с малко въглехидрати и захар”, казва актрисата.

Защо трупаме мазнини в точно определени зони на тялото

Фитнес съвети от Трейси Андерсън, Гунар Петерсон и още звездни инструктори

Трикове за отслабване от цял свят

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Фитнес митовете, които пречат на добрата форма

Понякога рано сутрин не е най-доброто време за тренировка

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Планк в 5 степени укрепва и извайва корема

От йога инструктора Челси Скот

Фитнес24 СЕПТЕМВРИ 2019

20-минутните тренировки на моделите

+ Бонус една тренировка само 10 минути

Фитнес18 СЕПТЕМВРИ 2019

Как тренират българските фитнес инфлуенсъри?

Как фитнес инфлуенсърите у нас се грижат за фигурата си, какви са любимите им тренировки и още