Хали Бери разкри своята фитнес програма

Актрисата спортува пет пъти седмично и залага на кето диетата

За своите 51 години, Хали Бери се отличава със своята феноменална фигура. Тя винаги е полагала грижи за визията си, но от началото на годината се е амбицирала да постигне съвършенство.

Всеки петък в своя профил в Instagram тя пуска пост с хаштаг #FitnessFriday, в който говори за упражненията, които прави в ежедневието си. А ние бяхме повече от щастливи да разберем, че можем да ги изпълняваме и у дома.

Петте правила за красота на Хали Бери

Актрисата е категорична, че не е необходимо да посещаваме фитнес залата или да имаме специален треньор, за да тренираме дори бокс. Достатъчно е да вземем гирички или обикновени бутилки вода в ръце и да започнем с тренировката.

За да се научи как най-бързо и лесно да влезе във форма у дома, на помощ й идва личният й треньор Питър Лий Томас, който един вид се явява и треньор на всичките й 2,6 млн. почитатели. Двамата заедно практикуват бокс, муай-тай, както и упражнения за сила и кондиция. И въпреки крехката си осанка, Хали не се притеснява от дъмбели и нахъсано попива всякакви нови техники. Актрисата спортува усилено пет дни в седмицата и треньорът е категоричен, че става все по-силна, издръжлива и мотивирана.

“Независимо дали става дума за нова тренировка, нов план за хранене или за опит да правим йога или медитация, ние сме се превърнали в общество, пристрастено към бързите поправки корекции и искаме резултати на мига. Напълно разбирам това чувство. Да намериш енергия, за да продължиш, когато не виждаш големи резултати, трудно се постига и може да бъде много обезкуражаващо,“ споделя актрисата под свой пост в Instagram.

Колко опасна е диетата на Кортни Кардашиян?

Ето защо Хали редовно споделя с почитателите си колко труд и време й е коствало постигането на определен напредък в йогата, бокса или дадено упражнение от ежедневните й тренировки и успява да мотивира всяко едно момиче, което я следва в социалните мрежи. Ако някой още се съмнява, перфектно оформеното й тяло е доказателството, че си заслужава и не трябва да се отказваме при малките спънки.

Бери споделя още, че режимът й на хранене е от изключителна важност. Тя е болна от диабет и трябва много да внимава с какво се храни. Подобно на Кортни Кардашиян, и Хали се привърженик на кето диетата. “Режимът ми е базиран на високото съдържание на мазнини, умерено на протеини и с малко въглехидрати и захар”, казва актрисата.

Защо трупаме мазнини в точно определени зони на тялото

Фитнес съвети от Трейси Андерсън, Гунар Петерсон и още звездни инструктори

Трикове за отслабване от цял свят

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес17 АПРИЛ 2019

Упражненията на Оливия Кулпо с ластици и тежести (видео)

Оливия набляга на тренировката за дупе, бедра и корем

Фитнес16 АПРИЛ 2019

Да стопим мазнините в областта на бедрата

Известен диетолог ни разкри тайната

Фитнес12 АПРИЛ 2019

Тренировките във водата елиминират целулита

90% от жените имат проблем с портокаловата кожа

Фитнес09 АПРИЛ 2019

Бързо стягане с тренировките Табата

Може би това е най-добрият начин да се подготвим за лятото?